Feedback
I.D.: 61007055

Achizitie echipamente IT - computere (desktop si laptop) si imprimante pentru dotarea CJC, CMZ si STPS

Data publicarii
16.09.21 Exista 229.764 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213300-8
Termenul limita pentru depunere:
29.09.21
Pretul estimativ:
162.490,00 RON - 162.490,00 RON
Documente participare:
  1. Model contract - LOT 3.PDF
  2. Caiet de sarcini.PDF
  3. Model contract - LOT 2.PDF
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului îl reprezintă furnizarea de echipamente IT – computere şi imprimante pentru dotarea următoarelor instituţii: Consiliul Judeţean Constanţa (CJC), Bd.Tomis 51, Constanţa; Centrul Militar Zonal Constanţa (CMZ),Str.Mircea cel Bătrân 106, Constanţa; Structura Teritorială pentru Probleme Speciale Constanţa (STPS),Bd.Tomis 51, Constanţa. Echipamentele IT care se vor achizitiona vor asigura continuitatea desfa...
Obiectul contractului îl reprezintă furnizarea de echipamente IT – computere şi imprimante pentru dotarea următoarelor instituţii: Consiliul Judeţean Constanţa (CJC), Bd.Tomis 51, Constanţa; Centrul Militar Zonal Constanţa (CMZ),Str.Mircea cel Bătrân 106, Constanţa; Structura Teritorială pentru Probleme Speciale Constanţa (STPS),Bd.Tomis 51, Constanţa. Echipamentele IT care se vor achizitiona vor asigura continuitatea desfasurarii activitatilor personalului din cadrul institutiilor mentionate. LOT 1 - Computere -pentru dotarea CJC : computer desktop - 16 buc, computer laptop - 2 buc; LOT 2 - Computere - pentru dotarea CMZ: computer desktop (fara monitor) - 7 buc; LOT 3 - Computer - pentru dotarea STPS: computer laptop - 1 buc; LOT 4 - Imprimante - pentru dotarea CJC: imprimanta multifunctionala A4 color - 5 buc, imprimanta multifunctionala A3 color - 1 buc. Termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare: in a 4-a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la Sectiunea I.3. din Fisa de date, respectiv 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu