II.1.4) Descriere succintă:
Achiziţia produselor "Echipamente informatice şi aplicaţii software", 5 Loturi, care face obiectul prezentei proceduri de achiziţie publică, este achiziţia de Echipamente informatice şi aplicaţii software, 5 Loturi, este necesară atât pentru realizarea activităţilor specifice Arhivelor Naţionale cât şi pentru realizarea activităţilor din cadrul proiectelor proprii inclusiv pentru utilizarea "Sist...
II.1.4) Descriere succintă:
Achiziţia produselor "Echipamente informatice şi aplicaţii software", 5 Loturi, care face obiectul prezentei proceduri de achiziţie publică, este achiziţia de Echipamente informatice şi aplicaţii software, 5 Loturi, este necesară atât pentru realizarea activităţilor specifice Arhivelor Naţionale cât şi pentru realizarea activităţilor din cadrul proiectelor proprii inclusiv pentru utilizarea "Sistemului informatic integrat pentru gestiunea serviciilor oferite clienţilor Arhivelor Naţionale".
Obiectul prezentului contract de furnizare constă în următoarele acţiuni:
LOT 1 – Licenţă software program editare imagini, 43 cpl.;
LOT 2 – Multifuncţional laser color A3, 6 buc.;
LOT 3 – Scanner profesional format A1, 1 buc.;
LOT 4 – Scanner profesional microfilme, 1 buc.;
LOT 5 – Scanner documente A3 portabil, 47 buc..
1. Livrarea produselor din toate cele 5 LOTURI se efectuează fără costuri suplimentare de către Furnizor în locaţiile precizate în Caietul de sarcini nr. ANB-A-2988-R/28.09.2021.
2. LOT 1 - Furnizorul va livra produsul "Licenţă software program editare imagini", 43 cpl., pe suport USB/optic (DVD) sau electronic cu indicarea clară a locaţiei de descărcare, însoţit de document/documente în format letric şi electronic cu liste ce conţin seria de activare/reactivare (SN) pentru fiecare licenţă.
3. LOT 2 – Furnizorul va asigura livrarea echipamentelor informatice şi servicii de instalare şi punere în funcţiune în sediile beneficiarului din municipiul Bucureşti.
4. LOT 3 - Furnizorul va asigura livrarea echipamentului informatic şi servicii de instalare şi punere în funcţiune în sediile beneficiarului din municipiul Braşov.
5. LOT 4 - Furnizorul va asigura livrarea echipamentului informatic şi servicii de instalare şi punere în funcţiune în sediile beneficiarului din municipiul Bucureşti.
6. LOT 5 - Furnizorul va asigura livrarea echipamentului informatic în sediile beneficiarului din municipiul Bucureşti.
Operatorul economic va putea solicita clarificări cu 6 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, autoritatea contractantă răspunzând în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare cu 3 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.