Feedback
I.D.: 61723063

Achizitie Echipamente informatice si aplicatii software - 5 LOTURI

Data publicarii
08.10.21 Exista 1.027.848 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30216110-0
Termenul limita pentru depunere:
21.10.21
Pretul estimativ:
268.915,97 RON - 268.915,97 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1126773.pdf
  2. Caiet Sarcini-Echipamente informatice-aplicatii software-semnat.pdf
  3. Formulare Echipamente informatice-aplicatii software-semnat.doc
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
II.1.4) Descriere succintă: Achiziţia produselor "Echipamente informatice şi aplicaţii software", 5 Loturi, care face obiectul prezentei proceduri de achiziţie publică, este achiziţia de Echipamente informatice şi aplicaţii software, 5 Loturi, este necesară atât pentru realizarea activităţilor specifice Arhivelor Naţionale cât şi pentru realizarea activităţilor din cadrul proiectelor proprii inclusiv pentru utilizarea "Sist...
II.1.4) Descriere succintă: Achiziţia produselor "Echipamente informatice şi aplicaţii software", 5 Loturi, care face obiectul prezentei proceduri de achiziţie publică, este achiziţia de Echipamente informatice şi aplicaţii software, 5 Loturi, este necesară atât pentru realizarea activităţilor specifice Arhivelor Naţionale cât şi pentru realizarea activităţilor din cadrul proiectelor proprii inclusiv pentru utilizarea "Sistemului informatic integrat pentru gestiunea serviciilor oferite clienţilor Arhivelor Naţionale". Obiectul prezentului contract de furnizare constă în următoarele acţiuni: LOT 1 – Licenţă software program editare imagini, 43 cpl.; LOT 2 – Multifuncţional laser color A3, 6 buc.; LOT 3 – Scanner profesional format A1, 1 buc.; LOT 4 – Scanner profesional microfilme, 1 buc.; LOT 5 – Scanner documente A3 portabil, 47 buc.. 1. Livrarea produselor din toate cele 5 LOTURI se efectuează fără costuri suplimentare de către Furnizor în locaţiile precizate în Caietul de sarcini nr. ANB-A-2988-R/28.09.2021. 2. LOT 1 - Furnizorul va livra produsul "Licenţă software program editare imagini", 43 cpl., pe suport USB/optic (DVD) sau electronic cu indicarea clară a locaţiei de descărcare, însoţit de document/documente în format letric şi electronic cu liste ce conţin seria de activare/reactivare (SN) pentru fiecare licenţă. 3. LOT 2 – Furnizorul va asigura livrarea echipamentelor informatice şi servicii de instalare şi punere în funcţiune în sediile beneficiarului din municipiul Bucureşti. 4. LOT 3 - Furnizorul va asigura livrarea echipamentului informatic şi servicii de instalare şi punere în funcţiune în sediile beneficiarului din municipiul Braşov. 5. LOT 4 - Furnizorul va asigura livrarea echipamentului informatic şi servicii de instalare şi punere în funcţiune în sediile beneficiarului din municipiul Bucureşti. 6. LOT 5 - Furnizorul va asigura livrarea echipamentului informatic în sediile beneficiarului din municipiul Bucureşti. Operatorul economic va putea solicita clarificări cu 6 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, autoritatea contractantă răspunzând în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare cu 3 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
achizitie computer portabil +software 30.03.18
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii procedurii de atribuire pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea si implementarea unei soluţii informatice privind evidenţa personalului – SENEOSP 30.08.21
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii procedurii de atribuire pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea si implementarea unei soluţii informatice privind evidenţa personalului – SENEOSP 17.08.21
Obtinere de propuneri tehnice si finaciare in vederea achizi?ionari unui Software-ul de management de proiect 26.11.17
livrarea, instalarea si punerea in functiune a unui UPS dubla conversie, trifazic cu o capacitate de minim 5kVA si maxim 10kVA, rackabil cu management (cod CPV: 31154000-0). 11.04.18
Achiziţia, montajul şi punera în funcţiune de sisteme de control acces şi supraveghere video în cadrul sediilor AFIR la nivel naţional 27.09.23
"Servicii de mentenanţă corectivă, servicii de actualizare hardware şi software pentru ansamblul format din sistem informare (tabelă) şi sistem electromecanic special acoperiş retractabil / videocub, servicii asociate de punere în funcţiune, instalare şi instruire personal Arena Nationala" 06.02.20
Obtinere de propuneri tehnice si finaciare in vederea achizi?ionari unui Software de management de proiect 02.02.18
Bucureştiul Destinaţie Turistică – promovarea municipiului Bucureşti ca destinaţie turistică şi dezvoltarea activităţii de turism şi servicii - Proiect “Turul Palatului Administrativ al Municipiului Bucureşti” 17.09.19
Achiziţie de echipamente hardware, licenţe software şi servicii IT în cadrul proiectului "Spre guvernarea digitală. Starea civilă electronică în cadrul Arhivelor Naţionale ale României (eANR)", cod SMIS 129831, cofinanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014 – 2020 22.06.23