Achiziția de produse pentru realizarea obiectivului “Achizitie echipamente informatice pentru dotare laboratoare informatice,
sali de clase, laboratoare de stiinte si atelier practica”, prin închierea unui Contract de furnizare produse. Furnizarea
produselor se desfăsoara pe o durată de 30 zile, calculate de la ordinul de furnizare a echipamentelor emis de catre beneficiar.Produsele
pentru realizarea obiec...
Achiziția de produse pentru realizarea obiectivului “Achizitie echipamente informatice pentru dotare laboratoare informatice,
sali de clase, laboratoare de stiinte si atelier practica”, prin închierea unui Contract de furnizare produse. Furnizarea
produselor se desfăsoara pe o durată de 30 zile, calculate de la ordinul de furnizare a echipamentelor emis de catre beneficiar.Produsele
pentru realizarea obiectivului “Achizitie echipamente informatice pentru dotare laboratoare informatice, Sali de clase, laboratoare
de stiinte si atelier practica” trebuie să respecte cerințele impuse prin Caietul de sarcini și documentatia tehnica aferenta.În
cadrul contractului se vor furniza urmatoarele tipuri de echipamente: • Display interactiv (tabla interactiva);• Suport pentru
display interactiv;• Sistem desktop+monitor;• Sistem All-In-One;• Laptop;• Sistem sunet;• Multifunctionala;• Camera videoconferinta;•
Router wi-fi;• Alte dispozitive si echipamente tehnologice adaptate nevoilor identificate la nivelul fiecarei unitati de invatamant,
utilizate in scop didactic si care sa asigure desfasurarea optima a procesului educational.Termene pentru depunerea/răspunsul
la solicitările de clarificări/informații suplimentare: A. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr.
98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, termenul limită până la care orice operator
economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legatură cu documentația de atribuire
este de maxim 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. B. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2)
din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea contractantă va
răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare în a 11- a zi dinainte de
termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor.Conform devizului proiectului, valoarea estimată a contractului este de
1.406.852,01 lei fara TVA.Termenul de furnizare a echipamentelor este de 30 zile de la emiterea ordinului emis de catre Primaria
comunei Branesti.Furnizorul este responsabil pentru transportarea echipamentelor in conditii optime/de siguranta, precum si
pentru instalarea acestora si punerea in functiune a echipamentelor/programelor/licentelor/soft-urilor.Pentru implementarea
proiectului, beneficiarul va tine cont de contractul de finantare incheiat cu Unitatea Executiva pentru Finantarea Invatamantului
Superior, a Cercetarii, Dezvoltarii si Inovarii (in numele si pentru Ministerul Educatiei), in cadrul apelului ,,Dotarea cu
mobilier, materiale didactice si echipamente digitale a unitatilor de invatamant preuniversitar si a unitatilor conexe”, prin
PNRR\ Pilonul VI. Politici pentru noua generatie\ Componenta C15: Educatie\ Reforma 4. Crearea unei rute profesionale complete
pentru invatamantul tehnic superior\ Investitia 13. Echiparea laboratoarelor informatice din scolile de educatie si formare
profesionala (EFP) si \Investitia 14. Echiparea atelierelor de practica din unitatile de invatamant profesional si tehnic
si Reforma 5. Adoptarea cadrului legislativ pentru digitalizarea educatiei\ Investitia 9. Asigurarea echipamentelor si a resurselor
tehnologice digitale pentru unitatile de invatamant precum si Reforma 6. Actualizarea cadrului legislativ pentru a asigura
standarde ecologice de proiectare, constructie si dotare in sistemul de invatamant preuniversitar\ Investitia 11. Asigurarea
dotarilor pentru salile de clasa preuniversitare si laboratoarele/atelierele scolare.