Achiziţia de echipamente digitale in cadrul proiectului " DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE SI ECHIPAMANTE DIGITALE A UNITATILOR DE INVATAMANT DIN COMUNA PERIS, JUDETUL ILFOV", Cod F-PNRR-Dotări-2023-5889 - LOT 1, LOT 2, LOT 3, LOT 4, LOT 5, LOT 6, LOT 7, LOT 8 şi LOT 9 conform cerinţelor din caietul de sarcini.
Beneficiile anticipate ale proiectului sunt creşterea performanţelor şcolare în sistemul educaţional loc...
Achiziţia de echipamente digitale in cadrul proiectului " DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE SI ECHIPAMANTE DIGITALE A UNITATILOR DE INVATAMANT DIN COMUNA PERIS, JUDETUL ILFOV", Cod F-PNRR-Dotări-2023-5889 - LOT 1, LOT 2, LOT 3, LOT 4, LOT 5, LOT 6, LOT 7, LOT 8 şi LOT 9 conform cerinţelor din caietul de sarcini.
Beneficiile anticipate ale proiectului sunt creşterea performanţelor şcolare în sistemul educaţional local şi dezvoltarea armonioasă a tinerei generaţii prin asigurarea condiţiilor optime de derulare a unui proces educaţional de calitate, modern şi inclusiv.
Notă:
1. Echipamentele digitale vor fi noi nefolosite, de asemenea, vor fi oferite cele mai recente modele. Produsele şi materialele încorporate ce urmează a fi achiziţionate ar trebui să încorporeze cele mai recente îmbunătăţiri în proiectare şi materiale. Nu se acceptă second hand sau refurbished.
2. Termenul de livrare specificat în tabele, respectiv maxim 90 zile, include activităţile de instalare, punere în funcţiune şi instruire a personalului.
3. Să existe posibilitatea achiziţionării de pe piaţă a pieselor de schimb şi a consumabilelor originale, necesare funcţionării echipamentelor IT şi digitale pe întreaga durată de viaţă a acestora.
4. Ofertanţii vor include în oferta de preţ valoarea consumabilelor care vor fi asigurate pentru efectuarea testelor/probelor la punerea în funcţiune a echipamentelor şi la instruirea personalului, acolo unde este cazul.
5. Orice referire la standarde va fi însoţită de menţiunea “Sau echivalent", fiind în sarcina ofertantului de a demonstra echivalenţa în cazul în care produsele furnizate sunt conforme cu un standard echivalent celui menţionat în Caietul de sarcini.
Achiziţia de echipamente digitale cuprinde următoarele loturi:
Lot 1 - Display/tablă interactiv/ă şi suport
Lot 2 - Computere Portabile
Lot 3 - Computere de birou
Lot 4 - Sisteme de sunet aferente sălilor de clasă
Lot 5 - Imprimante multifuncţionale si 3D
Lot 6 - Camere videoconferinţa
Lot 7 - Scanner portabil
Lot 8 - Ebook reader / Tablete
Lot 9 - Accesorii pentru computere
Descrierea detaliata a obiectului contractului este disponibila in documentatia de atribuire.
Cod Unic de Identificare in PAAP: 4611554_2024_PAAPD1485073
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 10 zile
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare in a 6-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, conform art. 161 alin. (2) din Legea nr. 98/2016.