Scopul acordului-cadru este achizitionarea de echipamente de recuperare medicala si de monitorizare cardiaca, pentru o buna functionare a Sanatoriului Balnear si de Recuperare Techirghiol, in conformitate cu cantitatile si specificatiile tehnice din caietul de sarcini.
Cantitatile maxime si minime aferente fiecarui lot/acord cadru sunt conform caietului de sarcini.
Cantitatile maxime si minime aferente contractelor subse...
Scopul acordului-cadru este achizitionarea de echipamente de recuperare medicala si de monitorizare cardiaca, pentru o buna functionare a Sanatoriului Balnear si de Recuperare Techirghiol, in conformitate cu cantitatile si specificatiile tehnice din caietul de sarcini.
Cantitatile maxime si minime aferente fiecarui lot/acord cadru sunt conform caietului de sarcini.
Cantitatile maxime si minime aferente contractelor subsecvente ale fiecarui lot/acord cadru sunt conform caietului de sarcini.
Achizitionarea de echipamente medicale, este organizata pe loturi, astfel:
Lot 1 – Echipamente de recuperare medicala
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 7.901.500,00 lei fara TVA;
Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent: 7.038.500,00 lei fara TVA.
Valoare estimata totala fara TVA: intre 7.589.000,00 si 9.077.000,00 lei fara TVA.
Lot 2 – Echipamente de monitorizare cardiaca
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 898.000,00 lei fara TVA;
Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent: 835.500,00 lei fara TVA.
Valoare estimata totala fara TVA: intre 898.000,00 si 922.000,00 lei fara TVA.
Valoare estimata totala a acordului cadru: intre 8.487.000,00 si 9.999.000,00 lei.
Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: Contractele subsecvente vor fi incheiate un interval de 6 luni, sau ori de cate ori apare o nevoie noua, cuantumurile valorice a fiecarui contract subsecvent vor fi stabilite in raport cu necesitatile ce fac obiectul contractului si a resurselor financiare pe care autoritatea contractanta le are la dispozitie.
Atentie: Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I din Fisa de Date, respectiv 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.