Feedback
I.D.: 76543725

Achizitie Echipament de protectie in cadrul Proiectului " Dotarea centrelor sociale rezidentiale din subordinea D.G.A.S.P.C. Vrancea cu echipamente de protectie în contextul generat de pandemia COVID-19 cod SMIS 140241 prin Programul Operaţional Infrastructură Mare (POIM) 2014-2020 " .

Data publicarii
17.12.22 Exista 37.260 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
18143000-3 35113410-6 33141420-0 18443500-1 33735100-2 18830000-6 24322500-2 33741300-9 24455000-8 38412000-6 31515000-9
Termenul limita pentru depunere:
05.01.23
Pretul estimativ:
378.539,92 RON - 3.790.000,86 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 18.12.22 Publicat la 20.12.22 Publicat la 24.12.22 Publicat la 28.12.22 Publicat la 31.12.22 Publicat la 04.01.23
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitia publica de " Echipament de protectie – 15 loturi, necesar centrelor subordonate D.G.A.S.P.C. Vrancea, in cadrul Proiectului: " Dotarea centrelor sociale rezidentiale din subordinea D.G.A.S.P.C. Vrancea cu echipamente de protectie în contextul generat de pandemia COVID-19 cod SMIS 140241 prin Programul Operaţional Infrastructură Mare (POIM) 2014-2020 " . Incheierea unui acord-cadru/ lot, de furnizare Echipament de...
Achizitia publica de " Echipament de protectie – 15 loturi, necesar centrelor subordonate D.G.A.S.P.C. Vrancea, in cadrul Proiectului: " Dotarea centrelor sociale rezidentiale din subordinea D.G.A.S.P.C. Vrancea cu echipamente de protectie în contextul generat de pandemia COVID-19 cod SMIS 140241 prin Programul Operaţional Infrastructură Mare (POIM) 2014-2020 " . Incheierea unui acord-cadru/ lot, de furnizare Echipament de protectie cu valoarea estimata maxima /15 loturi de 3.790.000, 86 lei fara TVA pentru achizitia produselor pe o perioada de 3 luni. Valoarea estimata a contractelor subsecvente este de minim 378.539,92 lei fara TVA si un maxim estimat al contractelor subsecvente cu cea mai mare valoare de 758.656,47 lei fara TVA, astfel : LOT 1 - Mască facială uz medical tip II R- cu valoarea estimata maxima de 126.340 lei fara TVA LOT 2 - Mască FFP 2 – cu valoarea estimata maxima de904.360 lei fara TVA LOT 3 - Manusi nitril nepudrate - cu valoarea estimata maxima de209.300 lei fara TVA LOT 4 - Combinezon de unica folosinta - cu valoarea estimata maxima de 33.592 lei fara TVA LOT 5 - Viziera medicala de protectie - cu valoarea estimata maxima de 395.010 lei fara TVA LOT 6 - Ochelari de protecţie - cu valoarea estimata maxima de 410.130 lei fara TVA LOT 7 - Halat de unică folosinţă - cu valoarea estimata maxima de 994.224 lei fara TVA LOT 8 - Botoşi impermeabili - cu valoarea estimata maxima de79.347,29 lei fara TVA LOT 9 - Bonete polipropilena - cu valoarea estimata maxima de 8.156,19 lei fara TVA LOT 10 - Alcool sanitar - cu valoarea estimata maxima de62.365,86 lei fara TVA LOT 11 - Dezinfectant mâini 135.673,98 lei fara TVA LOT 12 - Dezinfectant lichid pentru suprafeţe - cu valoarea estimata maxima de 345.931,62 lei fara TVA LOT 13 - Dezinfectant solid pentru suprafeţe (capsule) - cu valoarea estimata maxima de 4.315,62 lei fara TVA LOT 14 - Termometru infraroşu - cu valoarea estimata maxima de 13.111,67 lei fara TVA LOT 15 - Lampă UV pentru dezinfecţie şi sterilizare - cu valoarea estimata maxima de 68.142,63 lei fara TVA . Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare, a informatiilor suplimentare in a 3-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, conform art 161 din L. 98/2016 privind achizitiile publice . Termenul limita pana la care op. ec. pot transmite solicitarile de clarificari/informatii suplimentare, este de 11 zile ( inainte de data limita de depunere a ofertelor /candidaturilor ). Avand in vedere termenul mentionat la pct. I.1 precum si prevederile art. 161, alin.(2) din Legea nr. 98/2016 modificata prin OUG nr. 45/2018, in ceea ce priveste termenul limita de raspuns al autoritatii contractante la solicitarile de clarificari, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari cu 3 zile inainte de data limita pentru depunerea ofertelor .
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu