Feedback
I.D.: 54692222

Achizitie dulciuri si diverse produse alimentare

Data publicarii
02.03.21 Exista 167.182 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15000000-8 15332290-3 15332400-8 15820000-2 15831600-8 15842300-5 15864100-3
Termenul limita pentru depunere:
01.04.21
Pretul estimativ:
319.672,14 RON - 319.672,14 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini-semnat.pdf
  2. Draft acord-cadru-semnat.pdf
  3. Draft contract subsecvent-semnat.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitie dulciuri si diverse produse alimentare pentru aprovizionarea centrelor/caselor de tip familial din judeţul Mures aflate în subordinea/structura Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Mures. Se va incheia un acord-cadru pe 12 luni ( 01.05.2021 - 30.04.2022) cu 1 operator economic, fara reluarea competitiei. Se vor incheia contracte subsecvente pe perioade cuprinse intre 1 luna si 6 luni...
Achizitie dulciuri si diverse produse alimentare pentru aprovizionarea centrelor/caselor de tip familial din judeţul Mures aflate în subordinea/structura Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Mures. Se va incheia un acord-cadru pe 12 luni ( 01.05.2021 - 30.04.2022) cu 1 operator economic, fara reluarea competitiei. Se vor incheia contracte subsecvente pe perioade cuprinse intre 1 luna si 6 luni, in functie de necesitatile autoritatii contractante si de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie, cu respectarea prevederilor Legii 500/2002 si a Ordinului 1792/2002. Valoarea estimata maxima fara TVA a acordului-cadru care face obiectul prezentei proceduri este de 319672,14 lei. Valoarea estimata fara TVA a celui mai mare contract subsecvent estimat a se incheia conform prezentei proceduri este de 159836,07 lei. Livrarea produselor se va face la sediile beneficiarului, respectiv la serviciile/casele din subordinea/structura DGASPC Mures, prevazute in Anexa nr.2 la Caietul de sarcini. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este 17. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 11-a zi dinainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu