Achizitie dotari pentru proiectul "Amenajare arhiva în corp B si dotarea infrastructurii educationale a corpurilor A,B si Sala Sport a Scolii gimnaziale " Mitropolit Iacob Putneanul" , comuna Putna, judetul Suceava" avand ca si sursa de finantare contractul de finantare nr. 7554 / 02.02.2022/709/02.02.2022, cod SMIS 124565, prin intermediul Programului Operational Regional, Cod apel POR/317/10/1 Creşterea gradului de partic...
Achizitie dotari pentru proiectul "Amenajare arhiva în corp B si dotarea infrastructurii educationale a corpurilor A,B si Sala Sport a Scolii gimnaziale " Mitropolit Iacob Putneanul" , comuna Putna, judetul Suceava" avand ca si sursa de finantare contractul de finantare nr. 7554 / 02.02.2022/709/02.02.2022, cod SMIS 124565, prin intermediul Programului Operational Regional, Cod apel POR/317/10/1 Creşterea gradului de participare la nivelul educaţiei timpurii şi învăţământului obligatoriu, în special pentru copii cu risc crescut de părăsire timpurie a sistemului, Componenta 1 POR/ 2017 /10/10.1b/7 regiuni.
Valoarea estimată a produselor ce urmeaza a fi furnizate este de 419.239,65 lei fără T.V.A., cheltuieli eligibile, impartita pe sase loturi astfel:
Valoare estimata LOT 1 – DOTARE CABINET GEOGRAFIE = 8.024,27 lei fara T.V.A.
Valoare estimata LOT 2 – Dotare Cabinet matematica = 2.252,28 lei fara T.V.A.
Valoare estimata LOT 3 – DOTARE LABORATOR FIZICA/CHIMIE = 15.998,00 lei fara T.V.A.
Valoare estimata LOT 4 – Dotare Sala de sport = 72.629,00 lei fara T.V.A.
Valoare estimata LOT 5 – Dotare Cabinet biologie = 25.483,90 lei fara T.V.A.
Valoare estimata LOT 6 – DOTARE CABINET INFORMATICĂ = 294.852,20 lei fara T.V.A.
Cantitatile totale precum si specificatiile tehnice pentru fiecare lot sunt in conformitate cu caietul de sarcini.
Livrarea se va face franco la sediul unitatii contractante ( Şcoala gimnazială din localitatea Putna, Judeţul Suceava) de catre furnizor cu mijloacele de transport proprii corespunzatoare fiecarui produs, in termen de 30 zile de la emiterea ordinului de livrare. Termenul de garantie este de minim 24 de luni on-site de la data recepţiei. Ofertantul va trebui să aibă un serviciu de reparaţii şi întreţinere eficient, rapid, care să poată repara sau înlocui componentele defecte, sau cu performanţe slabe din produsele oferite de către acesta. În timpul perioadei de garanţie, ofertantul va repara, când este necesar, produsele, în termen de maxim 3 zile de la anunţarea defecţiunii, pe cheltuiala sa (nu se acceptă oferte mai mici de 1 zi). Reparaţiile se vor efectua la sediul beneficiarului. În cazul când reparaţia nu poate fi efectuată la sediul beneficiarului, ofertantul va înlocui produsul defect, luat spre reparare, cu un produs similar, pentru perioada reparaţiei. Perioada de garanţie se prelungeşte cu perioada de reparaţie.
Criteriul de atribuire “preţul cel mai scăzut" pe fiecare LOT.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 6 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari inainte cu 3 zile de data limita de depunere a ofertelor.