Feedback
I.D.: 49683996

ACHIZITIE DOTARI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII "INFORMARE PUBLICA SI PLATFORMA ONLINE IN COMUNA SAUCESTI, JUDETUL BACAU"

Data publicarii
15.09.20 Exista 113.020 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48517000-5
Termenul limita pentru depunere:
30.09.20
Pretul estimativ:
202.947,47 RON - 202.947,47 RON
Documente participare:
  1. 19-Memoriu justificativ-pag.143-181.pdf
  2. 13-Model contract-pag.99-117.pdf
  3. FisaDate_DF1094737.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prin realizarea proiectului de "INFORMARE PUBLICA SI PLATFORMA ONLINE IN COMUNA SAUCESTI, JUDETUL BACAU" se urmăreşte imbunatatirea serviciilor locale de baza destinate populatiei rurale. Valoarea estimata a achizitiei este de 202.947,47 lei fără TVA (Cap.4.5.-Dotari (1-ECRAN LED EXTERIOR; 2-PANOU LED INFORMARE EXTERIOR; 3-ROBOT ELECTRONIC DE INFORMARE,DIRIJARE SI ORDONARE, PRINTARE; 4-ECRAN AFISAJ PRINCIPAL; 5-PANOU TEXT ...
Prin realizarea proiectului de "INFORMARE PUBLICA SI PLATFORMA ONLINE IN COMUNA SAUCESTI, JUDETUL BACAU" se urmăreşte imbunatatirea serviciilor locale de baza destinate populatiei rurale. Valoarea estimata a achizitiei este de 202.947,47 lei fără TVA (Cap.4.5.-Dotari (1-ECRAN LED EXTERIOR; 2-PANOU LED INFORMARE EXTERIOR; 3-ROBOT ELECTRONIC DE INFORMARE,DIRIJARE SI ORDONARE, PRINTARE; 4-ECRAN AFISAJ PRINCIPAL; 5-PANOU TEXT LED cu TELECOMANDA de control; 6-MODUL DE INTEGRARE PANOURI BON DE ORDINE)-132.814,34 lei fara TVA si Cap.4.6.-Active necorporale (7-SOFTWARE DE COMANDA ECRAN LED EXTERIOR; 8-SOFTWARE DE COMANDA PANOU LED INFORMARE; 9-SOFTWARE SISTEM INTERACTIUNE BON DE ORDINE; 10-SOFTWARE STOCARE FORMULARE; 11-PLATFORMA INTEGRATA IN SITE EXISTENT PENTRU PROGRAMARI ONLINE)-70.133,13 lei fara TVA)). Durata LIVRARII: maxim 30 de zile calendaristice (1 luna) de la data emiterii ordinului de prestare a serviciilor de furnizare. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 10 zile. Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari inainte cu 6 zile de data limita de depunere a ofertelor. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SICAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
ACHIZITIE DOTARI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII "INFORMARE PUBLICA SI PLATFORMA ONLINE IN COMUNA SAUCESTI, JUDETUL BACAU"  
Echipamente TIC in cadrul proiectului intitulat „Dezvoltarea infrastructurii ITS/TIC în comuna Valea Seacă” 30.08.24
Echipamente TIC in cadrul proiectului intitulat "Dezvoltarea infrastructurii ITS/TIC în comuna Valea Seacă" 12.08.24
Echipamente TIC in cadrul proiectului intitulat "Dezvoltarea infrastructurii ITS/TIC în comuna Valea Seacă" 12.08.24
Echipamente TIC in cadrul proiectului intitulat „Dezvoltarea infrastructurii ITS/TIC în comuna Valea Seacă” 12.08.24
Execuţie de lucrări de intervenţii realizate fără autorizaţie de construire pentru obiectivul " Transformare garaj auto în sală de fitness şi renovarea spaţiilor destinate magaziilor şi personalului auto".  
Execuţie de lucrări de intervenţii realizate fără autorizaţie de construire pentru obiectivul " Transformare garaj auto în sală de fitness şi renovarea spaţiilor destinate magaziilor şi personalului auto".  
Proiect tehnic (Proiect tehnic de execuţie + Caiete de sarcini+ Detalii de execuţie + Proiect pentru autorizarea executării lucrărilor + Proiect de organizare a execuţiei lucrărilor + Proiect As-Built) + Asistenţă tehnică din partea proiectantului (pe perioada de execuţie a lucrărilor şi pentru participarea la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de execuţie, avizat de către Biroul de Control a Calităţii în Construcţii din cadrul Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor) aferente obiectivului mixt de investiţii "Modernizare centru educativ – Centrul Educativ Târgu Ocna" 25.03.21
Tabela sala de sport EXTERIOR 15 MODULE  
Furnizare dotari in cadrul proiectului “REABILITARE, MODERNIZARE, EXTINDERE SI DOTARE SCOALA DOFTEANA, COMUNA DOFTEANA, JUDETUL BACAU" Lot 1 – Dotari MOBILIER in cadrul proiectului “REABILITARE, MODERNIZARE, EXTINDERE SI DOTARE SCOALA DOFTEANA, COMUNA DOFTEANA, JUDETUL BACAU" Lot 2 – Dotari ECHIPAMENTE BUCATARIE in cadrul proiectului “REABILITARE, MODERNIZARE, EXTINDERE SI DOTARE SCOALA DOFTEANA, COMUNA DOFTEANA, JUDETUL BACAU" Lot 3 – Dotari ECHIPAMENTE IT in cadrul proiectului “REABILITARE, MODERNIZARE, EXTINDERE SI DOTARE SCOALA DOFTEANA, COMUNA DOFTEANA, JUDETUL BACAU" Lot 4 – DOTARI SPECIFICE PROGRAMULUI SCOALA DUPA SCOALA in cadrul proiectului “REABILITARE, MODERNIZARE, EXTINDERE SI DOTARE SCOALA DOFTEANA, COMUNA DOFTEANA, JUDETUL BACAU" Lot 5 – Dotari ELEVATOR PENTRU PERSOANE CU DIZABILITATI in cadrul proiectului “REABILITARE, MODERNIZARE, EXTINDERE SI DOTARE SCOALA DOFTEANA, COMUNA DOFTEANA, JUDETUL BACAU"