Feedback
I.D.: 49683996

ACHIZITIE DOTARI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII "INFORMARE PUBLICA SI PLATFORMA ONLINE IN COMUNA SAUCESTI, JUDETUL BACAU"

Data publicarii
15.09.20 Exista 112.043 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48517000-5
Termenul limita pentru depunere:
30.09.20
Pretul estimativ:
202.947,47 RON - 202.947,47 RON
Documente participare:
  1. 19-Memoriu justificativ-pag.143-181.pdf
  2. 13-Model contract-pag.99-117.pdf
  3. FisaDate_DF1094737.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prin realizarea proiectului de "INFORMARE PUBLICA SI PLATFORMA ONLINE IN COMUNA SAUCESTI, JUDETUL BACAU" se urmăreşte imbunatatirea serviciilor locale de baza destinate populatiei rurale. Valoarea estimata a achizitiei este de 202.947,47 lei fără TVA (Cap.4.5.-Dotari (1-ECRAN LED EXTERIOR; 2-PANOU LED INFORMARE EXTERIOR; 3-ROBOT ELECTRONIC DE INFORMARE,DIRIJARE SI ORDONARE, PRINTARE; 4-ECRAN AFISAJ PRINCIPAL; 5-PANOU TEXT ...
Prin realizarea proiectului de "INFORMARE PUBLICA SI PLATFORMA ONLINE IN COMUNA SAUCESTI, JUDETUL BACAU" se urmăreşte imbunatatirea serviciilor locale de baza destinate populatiei rurale. Valoarea estimata a achizitiei este de 202.947,47 lei fără TVA (Cap.4.5.-Dotari (1-ECRAN LED EXTERIOR; 2-PANOU LED INFORMARE EXTERIOR; 3-ROBOT ELECTRONIC DE INFORMARE,DIRIJARE SI ORDONARE, PRINTARE; 4-ECRAN AFISAJ PRINCIPAL; 5-PANOU TEXT LED cu TELECOMANDA de control; 6-MODUL DE INTEGRARE PANOURI BON DE ORDINE)-132.814,34 lei fara TVA si Cap.4.6.-Active necorporale (7-SOFTWARE DE COMANDA ECRAN LED EXTERIOR; 8-SOFTWARE DE COMANDA PANOU LED INFORMARE; 9-SOFTWARE SISTEM INTERACTIUNE BON DE ORDINE; 10-SOFTWARE STOCARE FORMULARE; 11-PLATFORMA INTEGRATA IN SITE EXISTENT PENTRU PROGRAMARI ONLINE)-70.133,13 lei fara TVA)). Durata LIVRARII: maxim 30 de zile calendaristice (1 luna) de la data emiterii ordinului de prestare a serviciilor de furnizare. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 10 zile. Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari inainte cu 6 zile de data limita de depunere a ofertelor. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SICAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu