Se vor achizitiona produse in cadrul proiectului Achizitie dotari in cadrul proiectului “Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale, a Şcolii Gimnaziale “Aurel Rău", comuna Josenii Bârgăului, judeţul Bistriţa-Năsăud" Lot 1 - Echipamente digitale, Lot 2 – Mobilier si mobilier specific in conformitate cu documentatia de atribuire si prevederile Caietului de sarcini.
Valoarea estimata a contractului est...
Se vor achizitiona produse in cadrul proiectului Achizitie dotari in cadrul proiectului “Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale, a Şcolii Gimnaziale “Aurel Rău", comuna Josenii Bârgăului, judeţul Bistriţa-Năsăud" Lot 1 - Echipamente digitale, Lot 2 – Mobilier si mobilier specific in conformitate cu documentatia de atribuire si prevederile Caietului de sarcini.
Valoarea estimata a contractului este de 723.513,45 lei fara TVA dupa cum urmeaza:
Lot 1 - Echipamente digitale - valoare estimata este de: 431.266,57 lei fara TVA:
- Echipamente digitale pentru dotarea laboratorul de informatica, in valoare de 86376.11 lei, fara TVA
- Echipamente digitale pentru dotarea laboratorul de biologie, in valoare de 27544.66 lei, fara TVA
- Echipamente digitale pentru dotarea a 14 sali de clasa (6 grupe de prescolari, 4 clase de nivel primar si 4 clase nivel gimnazial), in valoare de 294246.45 lei, fara TVA
- Echipamente digitale pentru dotarea cabinetului de geografie, in valoare de 23099.35 lei, fara TVA
Lot 2 - Mobilier si mobilier specific - valoare estimata este de: 292.246,88 lei fara TVA, din care:
- Mobilier pentru dotarea a 15 clase (6 grupe prescolari, 4 clase ciclu primar, 4 clase ciclu gimnazial, laborator de informatica), in valoare de 248.264,06 lei, fara TVA
- Mobilier specific pentru dotarea laboratorului de biologie, in valoare de 23.745,27 lei, fara TVA;
- Mobilier specific pentru dotarea cabinetului de geografie, in valoare de 20.237,55 lei, fara TVA.
NOTA :
Potrivit prevederilor art. 160 din Legea nr. 98/2016, modificata si completata prin OUG nr. 107/2017, autoritatea contractanta stabileste 1 termen - limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor astfel:
- In cazul in care solicitarea de clarificare/informatii suplimentare este incarcata în SICAP în cadrul termenului-limita de 10 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor conform Sectiunii I.1) din Fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor cu 4 zile.