II.2.4) Descrierea achiziţiei publice:
Prezenta procedură îşi propune atribuirea unui contract de achiziţie publică de furnizare: "Reabilitarea, modernizarea, extinderea şi echiparea Grădiniţei cu program prelungit, nr. 4. Moreni".
Pentru implementarea acestui proiect este necesară furnizarea echipamentelor electrocasnice, după cum urmează:
Masina de spalat, Uscator rufe, Aragaz cu 4 focuri si cuptor incorporate, Masina de ...
II.2.4) Descrierea achiziţiei publice:
Prezenta procedură îşi propune atribuirea unui contract de achiziţie publică de furnizare: "Reabilitarea, modernizarea, extinderea şi echiparea Grădiniţei cu program prelungit, nr. 4. Moreni".
Pentru implementarea acestui proiect este necesară furnizarea echipamentelor electrocasnice, după cum urmează:
Masina de spalat, Uscator rufe, Aragaz cu 4 focuri si cuptor incorporate, Masina de spalat vase electron, Masina de calcat rufe – calandru, Frigider profesional 2 usi, Frigider pentru proiectul “Reabilitarea, modernizarea, extinderea şi echiparea Grădiniţei cu program prelungit, nr. 4. Moreni".
Valoarea estimată a contractului (conform devizului general intocmit la faza SF) este de 148.875,56 RON fără TVA.
Valorile astfel estimate au fost fundamentate pe baza documentelor elaborate la nivelul Studiului de fezabilitate întocmit premergător derulării prezentei proceduri de atribuire şi aprobat prin Hotărârea Consiliului Local al Oraşului Moreni, fiind cuprinse în bugetul Contractului de finanţare nr. 4547/09.07.2019.
Durata a contractului este de max. 4 luni, care include livrarea produselor (în max. 60 de zile de la data comenzii ferme) şi efectuarea plăţilor către furnizor. Având în vedere că la locul de implementare sunt activităţi de execuţie lucrări, există posibilitatea să fie elaborate mai multe comenzi, în funcţie de progresul activităţilor de construcţii.