Feedback
I.D.: 69660636

Achizitie Diverse masini , echipamente si alte accesorii de birou – Lot I , Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica – Lot II si Registre, clasoare, formulare si alte articolede papetarie din hartie sau carton - Lot III

Data publicarii
31.05.22 Exista 135.828 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30190000-7 30197642-8 22800000-8
Termenul limita pentru depunere:
15.06.22
Pretul estimativ:
27.143,63 RON - 325.221,70 RON
Documente participare:
  1. FORMULARE RECHIZITE 2022.doc
  2. FisaDate_DF1148959.pdf
  3. Caiet de sarcini RECHIZITE 2022.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitia publica de Diverse masini, echipamente si alte accesorii de birou" –LOT I , "Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica" – LOT II si " Registre, registre contabile, clasoare, formulare şi alte articole imprimate de papetărie din hârtie sau din carton" – Lot III, pentru centrele din subordinea D.G.A.S.P.C. Vrancea conform specificatiilor din Caietul de sarcini, prin incheierea unui acord-cadru / lot / 12 luni si...
Achizitia publica de Diverse masini, echipamente si alte accesorii de birou" –LOT I , "Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica" – LOT II si " Registre, registre contabile, clasoare, formulare şi alte articole imprimate de papetărie din hârtie sau din carton" – Lot III, pentru centrele din subordinea D.G.A.S.P.C. Vrancea conform specificatiilor din Caietul de sarcini, prin incheierea unui acord-cadru / lot / 12 luni si incheierea a minim 3 contracte subsecvente de furnizare pe fiecare lot / acord –cadru . Incheierea unui acord-cadru de furnizare Diverse masini , echipamente si alte accesorii de birou – Lot I, pentru achizitia produselor pe o perioada de 12 luni, cu o valoare estimata minima 13.801 lei fara TVA si valoarea estimata maxima / acord-cadru de 165.606 lei fara TVA . Incheierea unui acord-cadru de furnizare « Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica « – Lot II pentru achizitia produselor pe o perioada de 12 luni cu o valoare estimata minima de 9.135 lei fara TVA si valoarea estimata maxima/ acord-cadru – 109.618 lei fara TVA . Incheierea unui acord-cadru de furnizare « Registre, registre contabile, clasoare, formulare şi alte articole imprimate de papetărie din hârtie sau din carton « – Lot III pentru achizitia produselor pe o perioada de 12 luni cu o valoare estimata minima de 4.207,63 lei fara TVA si valoarea estimata maxima/ acord-cadru – 49.997,70 lei fara TVA . Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare, a informatiilor suplimentare in a 2-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, conform OUG nr. 107/2017 . Termenul limita pana la care op. ec. pot transmite solicitarile de clarificari/informatii suplimentare, este de 10 zile ( inainte de data limita de depunere a ofertelor /candidaturilor ). Avand in vedere termenul mentionat la pct. I.1 precum si prevederile art. 161, alin.(2) din Legea nr. 98/2016 modificata prin OUG nr. 45/2018, in ceea ce priveste termenul limita de raspuns al autoritatii contractante la solicitarile de clarificari, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari cu 3 zile inainte de data limita pentru depunerea ofertelor .
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitie Diverse masini, echipamente si accesorii de birou LOT I- Diverse masini , echipamente si alte accesorii de birou , LOT II - Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica si LOT III - Registre, clasoare, formulare si alte articolede papetarie din hartie sau carton 27.12.23
Achizitie Diverse masini, echipamente si accesorii de birou LOT I- Diverse masini , echipamente si alte accesorii de birou , LOT II - Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica si LOT III - Registre, clasoare, formulare si alte articolede papetarie din hartie sau carton  
Achizitie Diverse masini , echipamente si alte accesorii de birou – Lot I , Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica – Lot II si Registre, clasoare, formulare si alte articolede papetarie din hartie sau carton - Lot III  
Achizitie Diverse masini , echipamente si alte accesorii de birou – Lot I , Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica – Lot II 01.08.22
Achizitie Diverse masini, echipamente si accesorii de birou LOT I- Diverse masini , echipamente si alte accesorii de birou , LOT II - Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica si 26.01.24
Rechizite - 2 loturi: Diverse masini, echipamente si alte accesorii de birou - Lot I si Registre, registre contabile, clasoare, formulare si alte articole imprimate de papetarie din hartie sau din carton - Lot II 27.06.18
Achizitie Diverse masini , echipamente si alte accesorii de birou – Lot I si Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica – Lot II 11.06.20
Achizitie Produse de curatat si lustruit -Lot I, Produse de ingrijire personala - Lot II si Maturi, perii si alte articole de diverse tipuri - Lot III 21.05.24
Achizitie Produse de curatat si lustruit – Lot I , Produse de ingrijire persoanala – Lot II 07.12.22
Achizitie Produse de curatat si lustruit – Lot I si Maturi, perii si alte articole de diverse tipuri – Lot II 03.07.20