Feedback
I.D.: 91729132

Achizitie Diverse masini, echipamente si accesorii de birou LOT I- Diverse masini , echipamente si alte accesorii de birou , LOT II - Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica si

Data publicarii
15.01.24 Exista 94.764 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30190000-7 30197642-8
Termenul limita pentru depunere:
26.01.24
Pretul estimativ:
328.199,85 RON - 328.199,85 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1201166.pdf
  2. Caiet de sarcini RECHIZITE 2023.doc
  3. FORMULARE RECHIZITE 2023.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitia publica de Diverse masini, echipamente si alte accesorii de birou" –LOT I si "Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica" – LOT II , pentru centrele din subordinea D.G.A.S.P.C. Vrancea conform specificatiilor din Caietul de sarcini, prin incheierea unui acord-cadru / lot / 12 luni si incheierea a minim 3 contracte subsecvente de furnizare pe fiecare lot / acord –cadru . Incheierea unui acord-cadru de furnizare...
Achizitia publica de Diverse masini, echipamente si alte accesorii de birou" –LOT I si "Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica" – LOT II , pentru centrele din subordinea D.G.A.S.P.C. Vrancea conform specificatiilor din Caietul de sarcini, prin incheierea unui acord-cadru / lot / 12 luni si incheierea a minim 3 contracte subsecvente de furnizare pe fiecare lot / acord –cadru . Incheierea unui acord-cadru de furnizare Diverse masini , echipamente si alte accesorii de birou – Lot I, pentru achizitia produselor pe o perioada de 12 luni, cu o valoare estimata minima 18.254,77 lei fara TVA si valoarea estimata maxima / acord-cadru de 219.055,55 lei fara TVA . Incheierea unui acord-cadru de furnizare « Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica « – Lot II pentru achizitia produselor pe o perioada de 12 luni cu o valoare estimata minima de 9.109,44 lei fara TVA si valoarea estimata maxima/ acord-cadru – 109.144,30 lei fara TVA . Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare, a informatiilor suplimentare in a 2-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, conform OUG nr. 107/2017 . Termenul limita pana la care op. ec. pot transmite solicitarile de clarificari/informatii suplimentare, este de 7 zile ( inainte de data limita de depunere a ofertelor /candidaturilor ). Avand in vedere termenul mentionat la pct. I.1 precum si prevederile art. 161, alin.(2) din Legea nr. 98/2016 modificata prin OUG nr. 45/2018, in ceea ce priveste termenul limita de raspuns al autoritatii contractante la solicitarile de clarificari, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari cu 3 zile inainte de data limita pentru depunerea ofertelor . Clauza suspensiva - Contractul va fi incheiat cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea creditelor bugetare, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertantul din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitie Diverse masini, echipamente si accesorii de birou LOT I- Diverse masini , echipamente si alte accesorii de birou , LOT II - Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica si  
Achizitie Diverse masini , echipamente si alte accesorii de birou – Lot I , Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica – Lot II si Registre, clasoare, formulare si alte articolede papetarie din hartie sau carton - Lot III 15.06.22
Achizitie Diverse masini, echipamente si accesorii de birou LOT I- Diverse masini , echipamente si alte accesorii de birou , LOT II - Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica si LOT III - Registre, clasoare, formulare si alte articolede papetarie din hartie sau carton 27.12.23
Achizitie Diverse masini , echipamente si alte accesorii de birou – Lot I , Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica – Lot II 01.08.22
Achizitie Diverse masini , echipamente si alte accesorii de birou – Lot I si Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica – Lot II 11.06.20
Achizitie Produse de curatat si lustruit -Lot I, Produse de ingrijire personala - Lot II si Maturi, perii si alte articole de diverse tipuri - Lot III 21.05.24
Acord-cadru de achizitie Dezinfectanti - 6 loturi 29.09.20
Achizitie Produse de curatat si lustruit – Lot I , Produse de ingrijire persoanala – Lot II 07.12.22
Achizitie Echipament de protectie in cadrul Proiectului " Dotarea centrelor sociale rezidentiale din subordinea D.G.A.S.P.C. Vrancea cu echipamente de protectie în contextul generat de pandemia COVID-19 cod SMIS 140241 prin Programul Operaţional Infrastructură Mare (POIM) 2014-2020 " . 05.01.23
Achizitie Produse de curatat si lustruit – Lot I si Maturi, perii si alte articole de diverse tipuri – Lot II 03.07.20