Achizitia publica de Diverse masini, echipamente si alte accesorii de birou" –LOT I si "Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica" – LOT II , pentru centrele din subordinea D.G.A.S.P.C. Vrancea conform specificatiilor din Caietul de sarcini, prin incheierea unui acord-cadru / lot / 12 luni si incheierea a minim 3 contracte subsecvente de furnizare pe fiecare lot / acord –cadru .
Incheierea unui acord-cadru de furnizare...
Achizitia publica de Diverse masini, echipamente si alte accesorii de birou" –LOT I si "Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica" – LOT II , pentru centrele din subordinea D.G.A.S.P.C. Vrancea conform specificatiilor din Caietul de sarcini, prin incheierea unui acord-cadru / lot / 12 luni si incheierea a minim 3 contracte subsecvente de furnizare pe fiecare lot / acord –cadru .
Incheierea unui acord-cadru de furnizare Diverse masini , echipamente si alte accesorii de birou – Lot I, pentru achizitia produselor pe o perioada de 12 luni, cu o valoare estimata minima 18.254,77 lei fara TVA si valoarea estimata maxima / acord-cadru de 219.055,55 lei fara TVA .
Incheierea unui acord-cadru de furnizare « Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica « – Lot II pentru achizitia produselor pe o perioada de 12 luni cu o valoare estimata minima de 9.109,44 lei fara TVA si valoarea estimata maxima/ acord-cadru – 109.144,30 lei fara TVA .
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare, a informatiilor suplimentare in a 2-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, conform OUG nr. 107/2017 .
Termenul limita pana la care op. ec. pot transmite solicitarile de clarificari/informatii suplimentare, este de 7 zile ( inainte de data limita de depunere a ofertelor /candidaturilor ).
Avand in vedere termenul mentionat la pct. I.1 precum si prevederile art. 161, alin.(2) din Legea nr. 98/2016 modificata prin OUG nr. 45/2018, in ceea ce priveste termenul limita de raspuns al autoritatii contractante la solicitarile de clarificari, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari cu 3 zile inainte de data limita pentru depunerea ofertelor .
Clauza suspensiva - Contractul va fi incheiat cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea creditelor bugetare, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică.
Ofertantul din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.