Feedback
I.D.: 46653104

Achizitie Diverse masini , echipamente si alte accesorii de birou – Lot I si Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica – Lot II

Data publicarii
27.05.20 Exista 131.630 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30190000-7
Termenul limita pentru depunere:
11.06.20
Pretul estimativ:
175.336,00 RON - 367.462,00 RON
Documente participare:
  1. Contract subsecvent de achizitie publica de produse.doc
  2. FORMULARE RECHIZITE 2020.doc
  3. Model Acord CADRU .doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitia publica de Diverse masini, echipamente si alte accesorii de birou" –LOT I si "Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica" – LOT II pentru centrele din subordinea D.G.A.S.P.C. Vrancea conform specificatiilor din Caietul de sarcini, prin incheierea unui acord-cadru / lot / 24 luni si incheierea a 4 contracte subsecvente de funizare / lot / 24 luni . Incheierea unui acord-cadru de furnizare Diverse masini, echipa...
Achizitia publica de Diverse masini, echipamente si alte accesorii de birou" –LOT I si "Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica" – LOT II pentru centrele din subordinea D.G.A.S.P.C. Vrancea conform specificatiilor din Caietul de sarcini, prin incheierea unui acord-cadru / lot / 24 luni si incheierea a 4 contracte subsecvente de funizare / lot / 24 luni . Incheierea unui acord-cadru de furnizare Diverse masini, echipamente si alte accesorii de birou" –LOT I, pentru achizitia produselor pe o perioada de 24 luni, cu o valoare estimata a contractului subsecvent cu cea mai mare valoare de 112.836 lei fara TVA si valoarea estimata a acordului-cadru de 242.462 lei fara TVA . Incheierea unui acord-cadru de furnizare Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica" – LOT II , pentru achizitia produselor pe o perioada de 24 luni, cu o valoare estimata a contractului subsecvent cu cea mai mare valoare de 62.500 lei fara TVA si valoarea estimata a acordului-cadru de 125.000 lei fara TVA . Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare, a informatiilor suplimentare in a 2-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, conform OUG nr. 107/2017 . Termenul limita pana la care op. ec. pot transmite solicitarile de clarificari/informatii suplimentare, este de 10 zile ( inainte de data limita de depunere a ofertelor /candidaturilor ). Avand in vedere termenul mentionat la pct. I.1 precum si prevederile art. 161, alin.(2) din Legea nr. 98/2016 modificata prin OUG nr. 45/2018, in ceea ce priveste termenul limita de raspuns al autoritatii contractante la solicitarile de clarificari, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari cu 3 zile inainte de data limita pentru depunerea ofertelor .
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu