Feedback
I.D.: 35615068

ACHIZITIE DIRECTA DE SERVICII DE CURATENIE

Data publicarii
02.05.19 Exista 354.513 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
90919200-4
Termenul limita pentru depunere:
06.05.19
Pretul estimativ:
86.554,62 RON - 86.554,62 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1076047.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
DATE PRIVITOARE LA CONTRACT 1. OBIECTUL CONTRACTULUI Caietul de sarcini este întocmit în concordanţă cu necesităţile obiective ale autorităţii contractante şi constituie ansamblul cerinţelor pe baza cărora se elaborează de către fiecare ofertant Propunerea tehnică. Obiectul caietului de sarcini îl constituie achiziţionarea serviciilor de curăţenie pentru imobilele deţinute în prezent si pentru cele care vor fi preluate de...
DATE PRIVITOARE LA CONTRACT 1. OBIECTUL CONTRACTULUI Caietul de sarcini este întocmit în concordanţă cu necesităţile obiective ale autorităţii contractante şi constituie ansamblul cerinţelor pe baza cărora se elaborează de către fiecare ofertant Propunerea tehnică. Obiectul caietului de sarcini îl constituie achiziţionarea serviciilor de curăţenie pentru imobilele deţinute în prezent si pentru cele care vor fi preluate de către autoritatea contractantă pe perioada derulării contractului. Cerinţele din caietul de sarcini reprezintă condiţiile obligatorii pe baza cărora operatorii economici specializaţi prezintă oferte tehnico - economice ce vor conduce la atribuirea contractului de prestări servicii de curăţenie, conform prevederilor Legii securităţii şi sănătăţii în muncă nr.319/2006, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi a normelor de igienă pentru unităţile de folosinţă publică prevăzute în Ordinul Ministerului Sănătăţii nr.119/2014 pentru aprobarea Normelor de igienă şi sănătate publică privind mediul de viaţă al populaţiei. 2. SCOPUL ACHIZIŢIEI Scopul achiziţionării acestor servicii este de a asigura sănătatea lucrătorilor în toate aspectele legate de muncă, prin asigurarea corespunzătoare a cadrului şi mediului intern de lucru pentru angajaţii instituţiei şi pentru desfăşurarea în cele mai bune condiţii a procesului de muncă, apărarea vieţii, integrităţii fizice şi psihice, sănătăţii lucrătorilor şi a altor persoane participante la procesul de muncă. 3. DURATA CONTRACTULUI Prestarea serviciilor de curăţenie se va desfăşura pe întreaga perioadă de derulare a contractului, respectiv de la data semnarii lui pana la 31.12.2019, in functie de bugetul alocat pentru aceste servicii, inclusiv cu posibilitate de prelungire cu act aditional pana la data de 30 aprilie 2020 inclusiv, conform prevederilor art. 73 din Legea 500/2002. Rezilierea contractului înainte de termen, din motive de neîndeplinire sau îndeplinire necorespunzătoare a obligaţiilor contractuale din partea prestatorului, dă dreptul autorităţii contractante de a încheia contractul. 4. DESCRIEREA SEDIILOR PENTRU CARE SE VOR PRESTA SERVICIILE DE CURĂŢENIE Serviciile se vor executa la sediul Centrului Judeţean Cluj şi la centrele locale Mociu, Gherla, Dej, Cluj Napoca, Turda, Huedin, Căpuşu-Mare, suprafaţa totala fiind de 2551,28 mp. Suprafetele pentru fiecare locaţie în parte şi tipul suprafeţelor care sunt supuse procesului de curatenie sunt următoarele: Sediul Centrului Judeţean Cluj 713 mp + 288,8 cu destinatie arhiva Sediul Centrului local Cluj Napoca: 150.1 mp Sediul Centrului Local Mociu: 119.59 Sediul Centrului Local Gherla: 309 mp Sediul Centrului Local Dej: 352.6 mp Sediul Centrului Local Turda: 259.9 mp Sediul Centru Local Huedin: 242.29 mp Sediul Centrului Local Capusu-Mare: 116 mp
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
achizi?ionarea serviciilor de curatenie 24.03.16
Furnizarea produselor din cadrul Programului pentru şcoli al României pentru preşcolarii din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate şi particulare acreditate şi pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular, precum şi pentru preşcolarii şi elevii incluşi în învăţământul special din judeţul Cluj, în perioada 2023-2026  
Delegarea prin concesionare a gestiunii unor activităţi componente ale serviciului de salubrizare în judeţul Cluj, respectiv de colectare şi transport al deşeurilor municipale şi a unor fluxuri speciale de deşeuri, precum şi operarea şi administrarea staţiilor de transfer  
Achizitie servicii de curatenie 26.04.17
SERVICII DE PAZA, PROTECTIE SI MONITORIZARE 24.03.16
Acord cadru de furnizare lapte şi produse lactate si de panificatie pentru elevii din invaţamantul pimar şi gimnazial de stat si privat, precum si pentru prescolarii din gradinitele cu program normal de 4 ore de stat şi private autorizate/acreditate din judetul Cluj, beneficiare ale Programului pentru şcoli al României, in perioada 2021 – 2023 23.08.21
Furnizarea laptelui şi a produselor lactate precum şi a merelor pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi privat şi pentru preşcolarii din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat şi private autorizate/acredidate din judeţul Cluj, beneficiare ale Programului pentru şcoli al României, în anul şcolar 2022-2023 - 6 loturi 02.08.22
Achizitie Laptop 30.10.20
Achizitie Scanner A3 26.10.20
Serviciile de deratizare cf ofertei nre. 21/11.10.2023 inreg OCPI Cluj 10924/11.10.2023