DATE PRIVITOARE LA CONTRACT
1. OBIECTUL CONTRACTULUI
Caietul de sarcini este întocmit în concordanţă cu necesităţile obiective ale autorităţii contractante şi constituie ansamblul cerinţelor pe baza cărora se elaborează de către fiecare ofertant Propunerea tehnică.
Obiectul caietului de sarcini îl constituie achiziţionarea serviciilor de curăţenie pentru imobilele deţinute în prezent si pentru cele care vor fi preluate de...
DATE PRIVITOARE LA CONTRACT
1. OBIECTUL CONTRACTULUI
Caietul de sarcini este întocmit în concordanţă cu necesităţile obiective ale autorităţii contractante şi constituie ansamblul cerinţelor pe baza cărora se elaborează de către fiecare ofertant Propunerea tehnică.
Obiectul caietului de sarcini îl constituie achiziţionarea serviciilor de curăţenie pentru imobilele deţinute în prezent si pentru cele care vor fi preluate de către autoritatea contractantă pe perioada derulării contractului.
Cerinţele din caietul de sarcini reprezintă condiţiile obligatorii pe baza cărora operatorii economici specializaţi prezintă oferte tehnico - economice ce vor conduce la atribuirea contractului de prestări servicii de curăţenie, conform prevederilor Legii securităţii şi sănătăţii în muncă nr.319/2006, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi a normelor de igienă pentru unităţile de folosinţă publică prevăzute în Ordinul Ministerului Sănătăţii nr.119/2014 pentru aprobarea Normelor de igienă şi sănătate publică privind mediul de viaţă al populaţiei.
2. SCOPUL ACHIZIŢIEI
Scopul achiziţionării acestor servicii este de a asigura sănătatea lucrătorilor în toate aspectele legate de muncă, prin asigurarea corespunzătoare a cadrului şi mediului intern de lucru pentru angajaţii instituţiei şi pentru desfăşurarea în cele mai bune condiţii a procesului de muncă, apărarea vieţii, integrităţii fizice şi psihice, sănătăţii lucrătorilor şi a altor persoane participante la procesul de muncă.
3. DURATA CONTRACTULUI
Prestarea serviciilor de curăţenie se va desfăşura pe întreaga perioadă de derulare a contractului, respectiv de la data semnarii lui pana la 31.12.2019, in functie de bugetul alocat pentru aceste servicii, inclusiv cu posibilitate de prelungire cu act aditional pana la data de 30 aprilie 2020 inclusiv, conform prevederilor art. 73 din Legea 500/2002. Rezilierea contractului înainte de termen, din motive de neîndeplinire sau îndeplinire necorespunzătoare a obligaţiilor contractuale din partea prestatorului, dă dreptul autorităţii contractante de a încheia contractul.
4. DESCRIEREA SEDIILOR PENTRU CARE SE VOR PRESTA SERVICIILE DE CURĂŢENIE
Serviciile se vor executa la sediul Centrului Judeţean Cluj şi la centrele locale Mociu, Gherla, Dej, Cluj Napoca, Turda, Huedin, Căpuşu-Mare, suprafaţa totala fiind de 2551,28 mp.
Suprafetele pentru fiecare locaţie în parte şi tipul suprafeţelor care sunt supuse procesului de curatenie sunt următoarele:
Sediul Centrului Judeţean Cluj 713 mp + 288,8 cu destinatie arhiva
Sediul Centrului local Cluj Napoca: 150.1 mp
Sediul Centrului Local Mociu: 119.59
Sediul Centrului Local Gherla: 309 mp
Sediul Centrului Local Dej: 352.6 mp
Sediul Centrului Local Turda: 259.9 mp
Sediul Centru Local Huedin: 242.29 mp
Sediul Centrului Local Capusu-Mare: 116 mp