Feedback
I.D.: 64765146

ACHIZITIE DE TABLETE SCOLARE SI ALTE ECHIPAMENTE NECESARE DESFASURARII ACTIVITATII DIDACTICE ON-LINE IN COMUNA FANTANELE, JUDETUL IASI

Data publicarii
31.12.21 Exista 205.375 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213200-7 30213100-6 30195200-4
Pretul estimativ:
414.472,02 RON - 414.472,02 RON
92.392,40 RON - 92.392,40 RON
215.468,39 RON - 215.468,39 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. Lot 1- Achizitionarea de hardware TIC de tablete pentru uz scolar-echipamente/dispozitive electronice necesare desfasurarii activitatii didactice in mediul on-line cu acces la internet, Autoritatea contractantă procedeaza la achizitia de produse prin implementarea proiectului SMIS2014+144683 intitulat: "ACHIZITIE DE TABLETE SCOLARE SI ALTE ECHIPAMENTE NECESARE DESFASURARII ACTIVITATII DIDACTICE ON-LINE IN COM...
1. Lot 1- Achizitionarea de hardware TIC de tablete pentru uz scolar-echipamente/dispozitive electronice necesare desfasurarii activitatii didactice in mediul on-line cu acces la internet, Autoritatea contractantă procedeaza la achizitia de produse prin implementarea proiectului SMIS2014+144683 intitulat: "ACHIZITIE DE TABLETE SCOLARE SI ALTE ECHIPAMENTE NECESARE DESFASURARII ACTIVITATII DIDACTICE ON-LINE IN COMUNA FANTANELE, JUDETUL IASI" avand in vedere necesitatea sustinerii online a procesului de predare - invatare - evaluare in Comuna FANTANELE, judetul Iasi si in contextul evolutiei situatiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2 în conformitate cu obligaţiile contractuale şi prevederile caietului de sarcini. Valoarea estimata a achizitiei este de 722.332,81 lei fără TVA, din care: Lot 1- Achizitionarea de hardware TIC de tablete pentru uz scolar-echipamente/dispozitive electronice necesare desfasurarii activitatii didactice in mediul on-line cu acces la internet format din: 1 Tablete-buc-334x1.208,45=403.623,70 lei fara TVA 2 Sistem management dispozitive-MDM tablete (8 luni)-buc-334x32,48=10.848,32 lei fara TVA TOTAL=414.472,02 LEI FARA TVA Lot 2- Achizitionarea de hardware TIC respectiv echipamente/dispozitive electronice necesare desfasurarii activitatii didactice in mediul on-line format din: 1 Laptopuri-buc-30x3.047,27=91.418,00 lei fara TVA 2 Sistem management dispozitive-MDM laptopuri (8 luni)-buc-30x32,48=974,40 lei fara TVA TOTAL=92.392,40 LEI FARA TVA Lot 3- Achizitionarea de hardware TIC respectiv echipamente/dispozitive electronice necesare desfasurarii activitatii didactice in mediul on-line format din: 1 Camera web conferinta-buc-20x2.030,67=40.613,48 lei fara TVA 2 Tabla interactiva-buc-20x8.132,69=162.653,74 lei fara TVA 3 Router wireless-buc-20x610,06=12.201,17 lei fara TVA TOTAL=215.468,39 LEI FARA TVA TOTAL GENERAL=LOT 1+LOT 2+LOT 3=722.332,81 LEI FARA TVA Complexitatea contractului de furnizare produse este redusa (documentatia de atribuire are un grad de complexitate redus corelat cu activitatile acestuia). Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 10 zile. Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari adresate de catre operatorii economici cel tarziu in a 6-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SICAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).. 2. Lot 2- Achizitionarea de hardware TIC respectiv echipamente/dispozitive electronice necesare desfasurarii activitatii didactice in mediul on-line, Autoritatea contractantă procedeaza la achizitia de produse prin implementarea proiectului SMIS2014+144683 intitulat: "ACHIZITIE DE TABLETE SCOLARE SI ALTE ECHIPAMENTE NECESARE DESFASURARII ACTIVITATII DIDACTICE ON-LINE IN COMUNA FANTANELE, JUDETUL IASI" avand in vedere necesitatea sustinerii online a procesului de predare - invatare - evaluare in Comuna FANTANELE, judetul Iasi si in contextul evolutiei situatiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2 în conformitate cu obligaţiile contractuale şi prevederile caietului de sarcini. Valoarea estimata a achizitiei este de 722.332,81 lei fără TVA, din care: Lot 1- Achizitionarea de hardware TIC de tablete pentru uz scolar-echipamente/dispozitive electronice necesare desfasurarii activitatii didactice in mediul on-line cu acces la internet format din: 1 Tablete-buc-334x1.208,45=403.623,70 lei fara TVA 2 Sistem management dispozitive-MDM tablete (8 luni)-buc-334x32,48=10.848,32 lei fara TVA TOTAL=414.472,02 LEI FARA TVA Lot 2- Achizitionarea de hardware TIC respectiv echipamente/dispozitive electronice necesare desfasurarii activitatii didactice in mediul on-line format din: 1 Laptopuri-buc-30x3.047,27=91.418,00 lei fara TVA 2 Sistem management dispozitive-MDM laptopuri (8 luni)-buc-30x32,48=974,40 lei fara TVA TOTAL=92.392,40 LEI FARA TVA Lot 3- Achizitionarea de hardware TIC respectiv echipamente/dispozitive electronice necesare desfasurarii activitatii didactice in mediul on-line format din: 1 Camera web conferinta-buc-20x2.030,67=40.613,48 lei fara TVA 2 Tabla interactiva-buc-20x8.132,69=162.653,74 lei fara TVA 3 Router wireless-buc-20x610,06=12.201,17 lei fara TVA TOTAL=215.468,39 LEI FARA TVA TOTAL GENERAL=LOT 1+LOT 2+LOT 3=722.332,81 LEI FARA TVA Complexitatea contractului de furnizare produse este redusa (documentatia de atribuire are un grad de complexitate redus corelat cu activitatile acestuia). Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 10 zile. Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari adresate de catre operatorii economici cel tarziu in a 6-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SICAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).. 3. Lot 3- Achizitionarea de hardware TIC respectiv echipamente/dispozitive electronice necesare desfasurarii activitatii didactice in mediul on-line, Autoritatea contractantă procedeaza la achizitia de produse prin implementarea proiectului SMIS2014+144683 intitulat: "ACHIZITIE DE TABLETE SCOLARE SI ALTE ECHIPAMENTE NECESARE DESFASURARII ACTIVITATII DIDACTICE ON-LINE IN COMUNA FANTANELE, JUDETUL IASI" avand in vedere necesitatea sustinerii online a procesului de predare - invatare - evaluare in Comuna FANTANELE, judetul Iasi si in contextul evolutiei situatiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2 în conformitate cu obligaţiile contractuale şi prevederile caietului de sarcini. Valoarea estimata a achizitiei este de 722.332,81 lei fără TVA, din care: Lot 1- Achizitionarea de hardware TIC de tablete pentru uz scolar-echipamente/dispozitive electronice necesare desfasurarii activitatii didactice in mediul on-line cu acces la internet format din: 1 Tablete-buc-334x1.208,45=403.623,70 lei fara TVA 2 Sistem management dispozitive-MDM tablete (8 luni)-buc-334x32,48=10.848,32 lei fara TVA TOTAL=414.472,02 LEI FARA TVA Lot 2- Achizitionarea de hardware TIC respectiv echipamente/dispozitive electronice necesare desfasurarii activitatii didactice in mediul on-line format din: 1 Laptopuri-buc-30x3.047,27=91.418,00 lei fara TVA 2 Sistem management dispozitive-MDM laptopuri (8 luni)-buc-30x32,48=974,40 lei fara TVA TOTAL=92.392,40 LEI FARA TVA Lot 3- Achizitionarea de hardware TIC respectiv echipamente/dispozitive electronice necesare desfasurarii activitatii didactice in mediul on-line format din: 1 Camera web conferinta-buc-20x2.030,67=40.613,48 lei fara TVA 2 Tabla interactiva-buc-20x8.132,69=162.653,74 lei fara TVA 3 Router wireless-buc-20x610,06=12.201,17 lei fara TVA TOTAL=215.468,39 LEI FARA TVA TOTAL GENERAL=LOT 1+LOT 2+LOT 3=722.332,81 LEI FARA TVA Complexitatea contractului de furnizare produse este redusa (documentatia de atribuire are un grad de complexitate redus corelat cu activitatile acestuia). Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 10 zile. Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari adresate de catre operatorii economici cel tarziu in a 6-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SICAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub)..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
ACHIZITIE DE TABLETE SCOLARE SI ALTE ECHIPAMENTE NECESARE DESFASURARII ACTIVITATII DIDACTICE ON-LINE IN COMUNA FANTANELE, JUDETUL IASI 17.09.21
ACHIZITIE DE TABLETE SCOLARE SI ALTE ECHIPAMENTE NECESARE DESFASURARII ACTIVITATII DIDACTICE ON-LINE IN COMUNA GROPNITA, JUDETUL IASI  
ACHIZITIE DE TABLETE SCOLARE SI ALTE ECHIPAMENTE NECESARE DESFASURARII ACTIVITATII DIDACTICE ON-LINE IN COMUNA GROPNITA, JUDETUL IASI 13.09.21
Furnizare tablete pentru uz şcolar cu acces la internet şi echipamente/dispozitive electronice în cadrul proiectului "Dotarea cu echipamente mobile IT de tipul tabletelor pentru uz şcolar si cu echipamente/dispozitive electronice necesare desfăşurării activităţii didactice în mediu on-line pentru unităţile de învăţământ preuniversitar de stat de pe raza Comunei Vânători, judeţul Iaşi" cod SMIS 2014+ 144096 15.09.21
Furnizare tablete pentru uz şcolar cu acces la internet şi echipamente/dispozitive electronice în cadrul proiectului "Dotarea cu echipamente mobile IT de tipul tabletelor pentru uz şcolar si cu echipamente/dispozitive electronice necesare desfăşurării activităţii didactice în mediu on-line pentru unităţile de învăţământ preuniversitar de stat de pe raza Comunei Strunga, judeţul Iaşi" cod SMIS 2014+ 144173 08.09.21
Furnizare tablete pentru uz şcolar cu acces la internet şi echipamente/dispozitive electronice în cadrul proiectului "Dotarea cu echipamente mobile IT de tipul tabletelor pentru uz şcolar şi cu echipamente/dispozitive electronice necesare desfăşurării activităţii didactice în mediu on-line pentru Şcoala Gimnazială din Comuna Mădârjac, judeţul Iaşi" cod SMIS 2014+ 144621  
Furnizare tablete pentru uz şcolar cu acces la internet şi echipamente/dispozitive electronice în cadrul proiectului "Dotarea cu echipamente mobile IT de tipul tabletelor pentru uz şcolar si cu echipamente/dispozitive electronice necesare desfăşurării activităţii didactice în mediu on-line pentru unităţile de învăţământ preuniversitar de stat de pe raza Comunei Vânători, judeţul Iaşi" cod SMIS 2014+ 144096  
Furnizare tablete pentru uz şcolar cu acces la internet şi echipamente/dispozitive electronice în cadrul proiectului "Dotarea cu echipamente mobile IT de tipul tabletelor pentru uz şcolar si cu echipamente/dispozitive electronice necesare desfăşurării activităţii didactice în mediu on-line pentru unităţile de învăţământ preuniversitar de stat de pe raza Comunei Strunga, judeţul Iaşi" cod SMIS 2014+ 144173  
Furnizare tablete pentru uz şcolar cu acces la internet şi echipamente/dispozitive electronice în cadrul proiectului "Dotarea cu echipamente mobile IT de tipul tabletelor pentru uz şcolar şi cu echipamente/dispozitive electronice necesare desfăşurării activităţii didactice în mediu on-line pentru Şcoala Gimnazială din Comuna Mădârjac, judeţul Iaşi" cod SMIS 2014+ 144621 06.09.21
Achizitionarea de hardware TIC respectiv tablete si echipamente/dispozitive electronice pentru uz scolar cu acces la internet si sistem de management pentru dispozitive 01.09.21