1. Lot 1- Achizitionarea de hardware TIC de tablete pentru uz scolar-echipamente/dispozitive electronice necesare desfasurarii activitatii didactice in mediul on-line cu acces la internet,
Autoritatea contractantă procedeaza la achizitia de produse prin implementarea proiectului SMIS2014+144683 intitulat: "ACHIZITIE DE TABLETE SCOLARE SI ALTE ECHIPAMENTE NECESARE DESFASURARII ACTIVITATII DIDACTICE ON-LINE IN COM...
1. Lot 1- Achizitionarea de hardware TIC de tablete pentru uz scolar-echipamente/dispozitive electronice necesare desfasurarii activitatii didactice in mediul on-line cu acces la internet,
Autoritatea contractantă procedeaza la achizitia de produse prin implementarea proiectului SMIS2014+144683 intitulat: "ACHIZITIE DE TABLETE SCOLARE SI ALTE ECHIPAMENTE NECESARE DESFASURARII ACTIVITATII DIDACTICE ON-LINE IN COMUNA FANTANELE, JUDETUL IASI" avand in vedere necesitatea sustinerii online a procesului de predare - invatare - evaluare in Comuna FANTANELE, judetul Iasi si in contextul evolutiei situatiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2 în conformitate cu obligaţiile contractuale şi prevederile caietului de sarcini.
Valoarea estimata a achizitiei este de 722.332,81 lei fără TVA, din care:
Lot 1- Achizitionarea de hardware TIC de tablete pentru uz scolar-echipamente/dispozitive electronice necesare desfasurarii activitatii didactice in mediul on-line cu acces la internet format din:
1 Tablete-buc-334x1.208,45=403.623,70 lei fara TVA
2 Sistem management dispozitive-MDM tablete (8 luni)-buc-334x32,48=10.848,32 lei fara TVA
TOTAL=414.472,02 LEI FARA TVA
Lot 2- Achizitionarea de hardware TIC respectiv echipamente/dispozitive electronice necesare desfasurarii activitatii didactice in mediul on-line format din:
1 Laptopuri-buc-30x3.047,27=91.418,00 lei fara TVA
2 Sistem management dispozitive-MDM laptopuri (8 luni)-buc-30x32,48=974,40 lei fara TVA
TOTAL=92.392,40 LEI FARA TVA
Lot 3- Achizitionarea de hardware TIC respectiv echipamente/dispozitive electronice necesare desfasurarii activitatii didactice in mediul on-line format din:
1 Camera web conferinta-buc-20x2.030,67=40.613,48 lei fara TVA
2 Tabla interactiva-buc-20x8.132,69=162.653,74 lei fara TVA
3 Router wireless-buc-20x610,06=12.201,17 lei fara TVA
TOTAL=215.468,39 LEI FARA TVA
TOTAL GENERAL=LOT 1+LOT 2+LOT 3=722.332,81 LEI FARA TVA
Complexitatea contractului de furnizare produse este redusa (documentatia de atribuire are un grad de complexitate redus corelat cu activitatile acestuia).
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 10 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari adresate de catre operatorii economici cel tarziu in a 6-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SICAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub)..
2. Lot 2- Achizitionarea de hardware TIC respectiv echipamente/dispozitive electronice necesare desfasurarii activitatii didactice in mediul on-line,
Autoritatea contractantă procedeaza la achizitia de produse prin implementarea proiectului SMIS2014+144683 intitulat: "ACHIZITIE DE TABLETE SCOLARE SI ALTE ECHIPAMENTE NECESARE DESFASURARII ACTIVITATII DIDACTICE ON-LINE IN COMUNA FANTANELE, JUDETUL IASI" avand in vedere necesitatea sustinerii online a procesului de predare - invatare - evaluare in Comuna FANTANELE, judetul Iasi si in contextul evolutiei situatiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2 în conformitate cu obligaţiile contractuale şi prevederile caietului de sarcini.
Valoarea estimata a achizitiei este de 722.332,81 lei fără TVA, din care:
Lot 1- Achizitionarea de hardware TIC de tablete pentru uz scolar-echipamente/dispozitive electronice necesare desfasurarii activitatii didactice in mediul on-line cu acces la internet format din:
1 Tablete-buc-334x1.208,45=403.623,70 lei fara TVA
2 Sistem management dispozitive-MDM tablete (8 luni)-buc-334x32,48=10.848,32 lei fara TVA
TOTAL=414.472,02 LEI FARA TVA
Lot 2- Achizitionarea de hardware TIC respectiv echipamente/dispozitive electronice necesare desfasurarii activitatii didactice in mediul on-line format din:
1 Laptopuri-buc-30x3.047,27=91.418,00 lei fara TVA
2 Sistem management dispozitive-MDM laptopuri (8 luni)-buc-30x32,48=974,40 lei fara TVA
TOTAL=92.392,40 LEI FARA TVA
Lot 3- Achizitionarea de hardware TIC respectiv echipamente/dispozitive electronice necesare desfasurarii activitatii didactice in mediul on-line format din:
1 Camera web conferinta-buc-20x2.030,67=40.613,48 lei fara TVA
2 Tabla interactiva-buc-20x8.132,69=162.653,74 lei fara TVA
3 Router wireless-buc-20x610,06=12.201,17 lei fara TVA
TOTAL=215.468,39 LEI FARA TVA
TOTAL GENERAL=LOT 1+LOT 2+LOT 3=722.332,81 LEI FARA TVA
Complexitatea contractului de furnizare produse este redusa (documentatia de atribuire are un grad de complexitate redus corelat cu activitatile acestuia).
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 10 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari adresate de catre operatorii economici cel tarziu in a 6-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SICAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub)..
3. Lot 3- Achizitionarea de hardware TIC respectiv echipamente/dispozitive electronice necesare desfasurarii activitatii didactice in mediul on-line,
Autoritatea contractantă procedeaza la achizitia de produse prin implementarea proiectului SMIS2014+144683 intitulat: "ACHIZITIE DE TABLETE SCOLARE SI ALTE ECHIPAMENTE NECESARE DESFASURARII ACTIVITATII DIDACTICE ON-LINE IN COMUNA FANTANELE, JUDETUL IASI" avand in vedere necesitatea sustinerii online a procesului de predare - invatare - evaluare in Comuna FANTANELE, judetul Iasi si in contextul evolutiei situatiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2 în conformitate cu obligaţiile contractuale şi prevederile caietului de sarcini.
Valoarea estimata a achizitiei este de 722.332,81 lei fără TVA, din care:
Lot 1- Achizitionarea de hardware TIC de tablete pentru uz scolar-echipamente/dispozitive electronice necesare desfasurarii activitatii didactice in mediul on-line cu acces la internet format din:
1 Tablete-buc-334x1.208,45=403.623,70 lei fara TVA
2 Sistem management dispozitive-MDM tablete (8 luni)-buc-334x32,48=10.848,32 lei fara TVA
TOTAL=414.472,02 LEI FARA TVA
Lot 2- Achizitionarea de hardware TIC respectiv echipamente/dispozitive electronice necesare desfasurarii activitatii didactice in mediul on-line format din:
1 Laptopuri-buc-30x3.047,27=91.418,00 lei fara TVA
2 Sistem management dispozitive-MDM laptopuri (8 luni)-buc-30x32,48=974,40 lei fara TVA
TOTAL=92.392,40 LEI FARA TVA
Lot 3- Achizitionarea de hardware TIC respectiv echipamente/dispozitive electronice necesare desfasurarii activitatii didactice in mediul on-line format din:
1 Camera web conferinta-buc-20x2.030,67=40.613,48 lei fara TVA
2 Tabla interactiva-buc-20x8.132,69=162.653,74 lei fara TVA
3 Router wireless-buc-20x610,06=12.201,17 lei fara TVA
TOTAL=215.468,39 LEI FARA TVA
TOTAL GENERAL=LOT 1+LOT 2+LOT 3=722.332,81 LEI FARA TVA
Complexitatea contractului de furnizare produse este redusa (documentatia de atribuire are un grad de complexitate redus corelat cu activitatile acestuia).
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 10 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari adresate de catre operatorii economici cel tarziu in a 6-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SICAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub)..