Feedback
I.D.: 70707124

ACHIZITIE DE TABLETE SCOLARE SI ALTE ECHIPAMENTE NECESARE DESFASURARII ACTIVITATII DIDACTICE ON-LINE IN COMUNA FANTANELE, JUDETUL IASI

Data publicarii
01.07.22 Exista 86.387 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213200-7
Pretul estimativ:
414.472,02 RON - 414.472,02 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă procedeaza la achizitia de produse prin implementarea proiectului SMIS2014+144683 intitulat: "ACHIZITIE DE TABLETE SCOLARE SI ALTE ECHIPAMENTE NECESARE DESFASURARII ACTIVITATII DIDACTICE ON-LINE IN COMUNA FANTANELE, JUDETUL IASI" avand in vedere necesitatea sustinerii online a procesului de predare - invatare - evaluare in Comuna FANTANELE, judetul Iasi si in contextul evolutiei situatiei epidemiolo...
Autoritatea contractantă procedeaza la achizitia de produse prin implementarea proiectului SMIS2014+144683 intitulat: "ACHIZITIE DE TABLETE SCOLARE SI ALTE ECHIPAMENTE NECESARE DESFASURARII ACTIVITATII DIDACTICE ON-LINE IN COMUNA FANTANELE, JUDETUL IASI" avand in vedere necesitatea sustinerii online a procesului de predare - invatare - evaluare in Comuna FANTANELE, judetul Iasi si in contextul evolutiei situatiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2 în conformitate cu obligaţiile contractuale şi prevederile caietului de sarcini. Valoarea estimata a achizitiei este de 414.472,02 lei fără TVA, din care: 1-Tablete-buc-334x1.208,45=403.623,70 lei fara TVA 2-Sistem management dispozitive-MDM tablete (8 luni)-buc-334x32,48=10.848,32 lei fara TVA TOTAL=414.472,02 LEI FARA TVA Complexitatea contractului de furnizare produse este redusa (documentatia de atribuire are un grad de complexitate redus corelat cu activitatile acestuia). Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6 zile. Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari adresate de catre operatorii economici cel tarziu in a 4 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SICAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu