Achiziţie directă de servicii: platformă telefonică de tip call center, pentru implement. activit. A2/subactivit. A2.1., în cadrul proiectului ,,Sprijin pentru persoanele vulnerabile în contextul epidemiei COVID-19’’, ctr. finanţare POCU/818/4/4/137872. Platforma telefonică de tip call center include serviciile necesare unui call center telefonic, respectiv o interfaţă telefonică cu grupul ţintă, o linie de suport dedicată ...
Achiziţie directă de servicii: platformă telefonică de tip call center, pentru implement. activit. A2/subactivit. A2.1., în cadrul proiectului ,,Sprijin pentru persoanele vulnerabile în contextul epidemiei COVID-19’’, ctr. finanţare POCU/818/4/4/137872. Platforma telefonică de tip call center include serviciile necesare unui call center telefonic, respectiv o interfaţă telefonică cu grupul ţintă, o linie de suport dedicată 24h/24h. care include asigurarea următoarelor: - 1- 2 numere de intrare; 8 numere interioare pentru 8 staţii de lucru; un singur punct de contact de unde se distribuie către cele 8 staţii; posibilitatea de a prelua 15 apeluri simultane; spaţiu alocat pentru înregistrări: 100 ore; funcţia coada de aşteptare; funcţia redirecţionare apeluri; costul apelurilor de ieşire va fi suportat de către prestator, iar apelurile către numerele alocate în centrală vor fi suportate de către apelant; apeluri de ieşire nelimitate pe toată durata contractului; furnizare 8 căşti cu microfon, whireless, precum şi orice alte echipamente de tip hardware şi/sau software (fără PC), necesare pentru buna funcţionare a platformei; înregistrări tip IVR,;punere în funcţiune, instruire personal. şi serv. de mentenanţa până la 21.11.2020
Specificaţiile tehnice se regăsesc in doc. ataşat. Platforma telefonică va fi pusă în funcţiune la sediul proiectului din Baia Mare. Punerea în funcţiune şi instruirea personalului se va efectua până la data de 12.06.2020.