Feedback
I.D.: 3172118

Achizitie de servicii pentru organizarea si desfasurarea activitatii de instruire a personalului din structurile M.A.I. care vor aplica procedurile elaborate in cadrul a 3 ghiduri pentru proiectul „Dezvoltarea capacitatii institutionale a MAI in domeniul gestionarii dosarelor europene, al transpunerii si al aplicarii acquis-ului comunitar”, cod SMIS 32862

Data publicarii
15.07.14 Exista 714.951 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
80530000-8
Pretul estimativ:
440.960,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitie de servicii pentru organizarea si desfasurarea activitatii de instruire a personalului din structurile M.A.I. care vor aplica procedurile elaborate in cadrul a 3 ghiduri pentru proiectul „Dezvoltarea capacitatii institutionale a MAI in domeniul gestionarii dosarelor europene, al transpunerii si al aplicarii acquis-ului comunitar”, cod SMIS 32862. Durata contractului ce urmeaza a fi atribuit: aproximativ 3 luni, r...
Achizitie de servicii pentru organizarea si desfasurarea activitatii de instruire a personalului din structurile M.A.I. care vor aplica procedurile elaborate in cadrul a 3 ghiduri pentru proiectul „Dezvoltarea capacitatii institutionale a MAI in domeniul gestionarii dosarelor europene, al transpunerii si al aplicarii acquis-ului comunitar”, cod SMIS 32862. Durata contractului ce urmeaza a fi atribuit: aproximativ 3 luni, respectiv de la data semnarii contractului de prestari servicii de catre ambele parti, pana la data finalizarii proiectului „Dezvoltarea capacitatii institutionale a MAI in domeniul gestionarii dosarelor europene, al transpunerii si al aplicarii acquis-ului comunitar”, cod SMIS 32862, respectiv pana la data de 08.10.2014, cu posibilitatea de extindere a perioadei de derulare a contractului(prin decalarea activitatilor si cu incadrarea in bugetul contractului), in cazul extinderii perioadei de implementarea proiectului.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitie de servicii de elaborare si tiparire ghiduri de procedura, servicii de machetare si tiparire fluturasi informativi privind reteaua SISOP, servicii pentru organizarea si desfasurarea activitatii de instruire a personalului din reteaua SISOP si consultanta aferenta acestor servicii, necesare implementarii proiectului „Dezvoltarea capacitatii institutionale a MAI în domeniul gestionarii dosarelor europene, al transpunerii si al aplicarii aquis-ului comunitar” - cod SMIS 32862  
Servicii de formare si de consultanta pentru "Programul de formare pentru proiecte finantate din axa prioritara 3 – Asistenta tehnica a PODCA" necesare implementarii proiectului "Dezvoltarea capacitatii institutionale a MAI în domeniul gestionarii dosarelor europene, al transpunerii si al aplicarii aquis-ului comunitar" cod SMIS 32862  
Achizitia de echipamente IT necesare implementarii proiectului „Dezvoltarea capacitatii institutionale a MAI in domeniul gestionarii dosarelor europene, al transpunerii si al aplicarii aquis-ului comunitar” - cod SMIS 32862  
Achizitionarea de echipamente de resortul tehnologiei informatiei si licente aplicatii software pentru proiectul „Dezvoltarea capacitatii institutionale a MAI in domeniul gestionarii dosarelor europene, al transpunerii si al aplicarii aquis-ului comunitar” - cod SMIS 32862  
Servicii de organizare module de formare și servicii de formare profesională în cadrul proiectului “Instruire orizontală pentru personalul din sistemul de coordonare, gestionare și control”, cod proiect 2.018, cod SMIS 327402 17.09.24
ACHIZIŢIONAREA DE „ECHIPAMENTE IT SI CONSUMABILE NECESARE ECHIPEI DE PROIECT” – LOT 1  
Achiziţionarea de „Echipamente IT si consumabile necesare echipei de proiect” – LOT 1  
ACHIZIŢIONAREA DE „ECHIPAMENTE IT SI CONSUMABILE NECESARE ECHIPEI DE PROIECT” – LOT 1  
Achiziţia de consumabile şi accesorii de birou necesare desfăşurării activităţii echipei de proiect  
ACHIZIŢIA DE CONSUMABILE ŞI ACCESORII DE BIROU NECESARE DESFĂŞURĂRII ACTIVITĂŢII ECHIPEI DE PROIECT