Feedback
I.D.: 95276669

Achizitie de Servicii de reparare si de intretinere echipamente IT de birou necesare ITM Constanta

Data publicarii
28.03.24 Exista 183.871 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50300000-8
Pretul estimativ:
11.970,00 RON - 11.970,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia de “Servicii de reparare şi de intreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament birotica, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovisual”, in valoare totală de 11.970,00 lei fără TVA şi de 14.244,30 lei TVA inclus (3 luni, Aprilie ,Mai, Iunie 2024) cod CPV 50300000-8, in conformitate cu solicitarile din referatul de necesitate inregistrate cu nr. 7992/942 S.E.R.U...
Achiziţia de “Servicii de reparare şi de intreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament birotica, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovisual”, in valoare totală de 11.970,00 lei fără TVA şi de 14.244,30 lei TVA inclus (3 luni, Aprilie ,Mai, Iunie 2024) cod CPV 50300000-8, in conformitate cu solicitarile din referatul de necesitate inregistrate cu nr. 7992/942 S.E.R.U.A.I./19.03.2024 si a solicitarilor din Caietul de sarcini,
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitie directa de servicii de intretinere si reparatie calculatoare si retele de calculatoare  
Achizitia directa de Servicii de curatenie necesare ITM Constanta  
Achizitie de formulare necesare pentru ITM Constanta  
Achizitie directa de “Tipizate personalizate” necesare pentru ITM Constanta  
Obiectul acordului-cadru constă în prestarea serviciilor de tipărire necesare autorităţii contractante pentru diverse campanii adresate cetăţenilor în calitate de contribuabili privind plata impozitelor şi taxelor locale ce se fac venituri la bugetul local al Municipiului Constanţa, pentru diverse campanii publicitare, pentru accesul în zona Peninsulară a Constanţei precum şi pentru diverse alte utilizări ale autorităţii contractante care vor interveni pe parcursul anilor bugetari 2019-2020.  
Service sisteme de calcul si echipamente periferice retea ACN si interventii accidentale 09.11.17
SERVICII DE CATERING ȊN VEDEREA ACORDĂRII UNUI SUPORT ALIMENTAR – TIP SANDVICI, INCLUSIV FRUCT - PENTRU PREŞCOLARII ŞI ELEVII DIN CADRUL ŞCOLII GIMNAZIALE NR. 1 MIRCEA VODĂ, JUD. CONSTANŢA  
Achiziţia de materiale curăţenie necesare Direcţiei generale de asistenţă socială Constanţa (D.G.A.S.) defalcate pe loturi 12.08.24
Achiziţia de materiale curăţenie necesare Direcţiei generale de asistenţă socială Constanţa (D.G.A.S.) defalcate pe loturi 12.08.24
Achiziţia de materiale curăţenie necesare Direcţiei generale de asistenţă socială Constanţa (D.G.A.S.) defalcate pe loturi 24.08.23