Obiectul contractului de servicii ce urmeaza a fi atribuit consta in elaborarea documentatiei tehnico-economice (pe faze de proiectare ). Descrierea detaliata a obiectului contractului este disponibila in Caietul de Sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire. Etapele de proiectare se vor realiza in conformitate cu prevederile H.G. nr. 907/2016 - privind etapele de elaborare si a continutului cadru al documentat...
Obiectul contractului de servicii ce urmeaza a fi atribuit consta in elaborarea documentatiei tehnico-economice (pe faze de proiectare ). Descrierea detaliata a obiectului contractului este disponibila in Caietul de Sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire. Etapele de proiectare se vor realiza in conformitate cu prevederile H.G. nr. 907/2016 - privind etapele de elaborare si a continutului cadru al documentatiei tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investitii finantate din fonduri , verificarea tehnica a documentatiilor de catre verificatori de proiecte atestati pe domenii/subdomenii si specialitati,altii decat specialistii elaboratori ai proiectelor aferent obiectivului: "Extinderea si dezvoltarea infrastructurii turistice/de agrement sportiv si serviciilor publice de turism in zona Complex Olimpic Valea Carbunarii" Oras Rasnov,jud.Brasov
Valoarea totala estimata (lei fara TVA) = 1.010.445,47 lei este defalcata astfel:
Pachet documentatii studii- Valoare estimata = 164.188,26 lei fara TVA( Documentatie topo - cadastrala dezmembrare, Documentatie mediu, Documentatie hidrologica, Documentatie hidrogeologica,Alte studii)
Pachet documentatii/avize - Valoare estimata = 143.071,57 lei fara TVA(Documentatie/Plan oportunitate; Documentatie/plan marketing)
Pachet Proiectare si inginerie- Valoare estimata = 703.185,64 lei fara TVA (Studiu de Fezabilitate (modificare/ completare/ revizuire) elaborat conform HG nr. 907/ 2016; Elaborare documentatii pentru avize, acorduri prevazute in Certificatul de Urbanism si obtinere avize.Costul avizelor va fi suportat de achizitor; Analiza cost-beneficiu; PAC (DTAC) si DTOE – elaborat conform HG nr. 907/ 2016; PT+DDE+CS – elaborat conform HG nr. 907/ 2016; Verificare tehnica cu verificatori proiecte atestati pe domenii/ subdomenii si specialitati, altii decat specialistii elaboratori ai proiectelor; Elaborare documentatie post executie,documentatie care trebuie sa includa toate modificarile intervenite pe parcursul executiei lucrarilor,atat in format scris cat si electronic ,documentatie AS -built , deviz general la terminarea lucrarilor; Elaborare documentatie pentru obtinerea autorizatiei de securitate la incendiu;Elaborare Program de urmarire a comportarii lucrarii in timp; Asistenta tehnica din partea proiectantului; Alte documentatii proiectare/ inginerie)
Descrierea detaliata a obiectului contractului este disponibila in documentatia de atribuire.
Procedura de atribuire a contractului de achizitie publica este initiata sub incidenta prezentei clauze suspensive, in sensul ca incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de alocarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie, semnarea contractului facandu-se cu respectarea dispozitiilor referitoare la aprobarea finantarii din fonduri europene nerambursabile.
Avand in vedere dispozitiile Legii nr. 98/ 2016 privind achizitiile publice si HG nr. 395/ 2016 (cu modificarile si completarile ulterioare), Autoritatea Contractanta precizeaza ca va incheia contractul cu ofertantul declarat castigator, numai in masura in care fondurile necesare achizitiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie.In cazul in care, indiferent de motive obtinerea/aprobarea finantarii din fonduri europene nerambursabile nu se realizeaza sau creditele bugetare nu vor fi alocate, autoritatea contractanta – dupa primirea notificarii cu privire la neacordarea finantarii, isi rezerva dreptul de a anula procedura de atribuire, in conditiile in care nu exista alta sursa de finantare, in conformitate cu prevederile art. 212 alin. (1) lit.c) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, fiind imposibila incheierea contractului de achizitie publica.
Ofertantii din cadrul acestei proceduri inteleg ca autoritatea contractanta nu poate fi considerata raspunzatoare pentru vreun prejudiciu in cazul anularii procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia si indiferent daca autoritatea Contractanta a fost notificata asupra existentei unui asemenea prejudiciu. Ofertantii din cadrul acestei proceduri accepta utilizarea conditiilor speciale de mai sus/ clauzei suspensive de mai sus, asumandu-si intreaga raspundere in raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi in situatia descrisa.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 18 zile
Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 11 zile.Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare /informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor