În cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste încheierea contractului de lucrări pentru obiectivul de investiţii “ MODERNIZARE DJ 571C NAIDĂŞ – PETRILOVA, JUDEŢUL CARAŞ - SEVERIN" precum şi a serviciilor de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului.
Detalierea sumelor alocate pe categorii.
valoarea estimată pentru servicii de proiectare (fără TVA) este de 240.000,00 lei; ...
În cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste încheierea contractului de lucrări pentru obiectivul de investiţii “ MODERNIZARE DJ 571C NAIDĂŞ – PETRILOVA, JUDEŢUL CARAŞ - SEVERIN" precum şi a serviciilor de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului.
Detalierea sumelor alocate pe categorii.
valoarea estimată pentru servicii de proiectare (fără TVA) este de 240.000,00 lei;
valoarea estimată pentru asistenţă tehnică din partea proiectantului (fără TVA) este de 30.000,00 lei;
valoarea estimată pentru execuţia de lucrări (fără TVA) :
Cheltuieli investiţie de bază în valoare de 9.276.739,55 lei;
Organizare de şantier în valoare de 231.918,49 lei.
Valoarea totală a achiziţiei este de 9.778.658,04 lei fara TVA
Numărul zile pana la care se pot solicita clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor: 18 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari transmise în a 11 zi înainte de data limita de depunere a ofertelor.
La solicitarile de clarificari venite dupa termenul limita indicat mai sus, autoritatea contractanta îşi rezerva dreptul de a nu formula raspuns.
Clauza suspensivă
Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie.
În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 6 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.
Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 6 luni, astfel încât, in cazul in care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata.