Feedback
I.D.: 86990029

Achizitie de servicii de dezvoltare, asistenta, suport si implementare paltforma digitala

Data publicarii
11.09.23 Exista 684.722 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72000000-5
Pretul estimativ:
34.640,10 RON - 34.640,10 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitia de servicii de dezvoltare, asistenta, suport si implementare paltforma digitala in vederea: - dezvoltarii unei documentatii relevante pentru activitatea pe termen lung a personalului administrativ responsabil de gestionare unei platforme generale dedicate activitatilor administrative a ANPCDEFP; - dezvoltarii unei platforme care sa faciliteze acccesul personalului dintr-un singur punct pentru a derula procese admi...
Achizitia de servicii de dezvoltare, asistenta, suport si implementare paltforma digitala in vederea: - dezvoltarii unei documentatii relevante pentru activitatea pe termen lung a personalului administrativ responsabil de gestionare unei platforme generale dedicate activitatilor administrative a ANPCDEFP; - dezvoltarii unei platforme care sa faciliteze acccesul personalului dintr-un singur punct pentru a derula procese administative legate de pontaj, concedii si ordine de deplasare; - accesului la rapoarte dedicate necesare HR privind activitatea angajatilor; - implementarea corespunzatoare a unei solutii digitale in MS365 disponibila tuturor angajatiilor indiferent de locatie. Cerinte: ● atelier de analiză organizat de furnizor beneficiarului pentru a defini structura finală a platformei; ●dezvoltarea, testarea, implementarea si suport pengtru beneficiar, precum si formarea echipei de suport; ● aplicatie/ platforma digitala cu urmatoarele caracteristici: functionalitati conform nevoilor identificate in atelierul de analiza atat pentru utilizitarii finali (angajati si administratori); ● fluxuri de aprobare pentru pontaje, concedii si ordine de deplasare; ● generarea de rapoate dedicate ( minim 7 conform formatului actual); ● livrabile minime: ghid de utilizare platforma si documentatie suport a aplicatiei ( arhitectura tehnică a soluţiei – document suport pentru unitatea administrativa). Prezenta achizitie tine loc de comanda ferma.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Evaluarea funcţionalităţilor Platformei Informatice a Asigurărilor de Sănătate (PIAS), inclusiv determinarea de vulnerabilităţi, riscuri şi ameninţări la adresa securităţii cibernetice, în cadrul proiectului "Sistem INTEGRAT de Management în Sistemul de Asigurări Sociale de Sănătate" cod SIPOCA 729/MySMIS 130048, cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020 17.05.21
Evaluarea funcţionalităţilor Platformei Informatice a Asigurărilor de Sănătate (PIAS), inclusiv determinarea de vulnerabilităţi, riscuri şi ameninţări la adresa securităţii cibernetice, în cadrul proiectului "Sistem INTEGRAT de Management în Sistemul de Asigurări Sociale de Sănătate" cod SIPOCA 729/MySMIS 130048, cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020  
Achiziţionarea de software pentru implementarea proiectului cu titlul "Să ne protejăm mai bine viitorul! Cybersecurity avansat" cod SMIS 133334.  
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii procedurii de atribuire pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea si implementarea unei soluţii informatice privind evidenţa personalului – SENEOSP 30.08.21
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii procedurii de atribuire pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea si implementarea unei soluţii informatice privind evidenţa personalului – SENEOSP 17.08.21
Stabilirea valorii estimate pentru achiziţia ce are ca obiect "Servicii de arhivare, depozitare şi gestionarea a documentelor Direcţiei Generale Dezvoltare Rurală în calitate de Autoritate de Management pentru PNDR 2014 -2020". 19.06.19
Servicii de consultanţă pentru implementarea instrumentelor de management al calităţii CAF şi ISO 9001:2015, dezvoltarea documentaţiei obligatorii şi necesare ce va sta la baza certificarii ulterioare a standardului ISO 9001:2015, precum şi analiza pentru proiectarea arhitecturii hardware şi software necesare dezvoltării platformei pentru implementarea acestor instrumente 25.11.20
Servicii de consultanţă pentru implementarea instrumentelor de management al calităţii CAF si ISO 9001:2015 în vederea certificarii ulterioare, respectiv analiza în proiectarea platformei integrate necesare implementarii acestor instrumente 08.07.22
Obtinerea unei valorii estimate pt Soft Managmentul Documentelor 26.11.17
Obiectul consultării îl constituie stabilirea unei estimări corecte privind achiziţia publică de servicii pentru dezvoltarea şi implementarea unor astfel de soluţii informatice. 13.07.20