Feedback
I.D.: 45584396

Achizitie de produse Module software pentru extindere sistem informatic integrat Avantax Lot 1- Modul portofel electronic ( integrare Avantax cu mobilPay/Netopia-Wallet), Lot 2- Modul verificare semnaturi documente electronice (DRPCIV, ANAP, etc)

Data publicarii
14.04.20 Exista 1.002.318 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48612000-1
Pretul estimativ:
34.000,00 RON - 34.000,00 RON
65.000,00 RON - 65.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. LOT 1- Modul portofel electronic ( integrare Avantax cu mobilPay/Netopia-Wallet), Soluţia informatică Modul Wallet va asigura minim următoarele functionalitati de integrare cu alte module/aplicatii ale sistemului Taxe şi impozite – AvanTax:  Va putea prelua din aplicaţia respectiva toate nomenclatoarele necesare pentru a permite utilizarea acelorasi coduri şi entitati în gestionarea informatiei (persoane/rol...
1. LOT 1- Modul portofel electronic ( integrare Avantax cu mobilPay/Netopia-Wallet), Soluţia informatică Modul Wallet va asigura minim următoarele functionalitati de integrare cu alte module/aplicatii ale sistemului Taxe şi impozite – AvanTax:  Va putea prelua din aplicaţia respectiva toate nomenclatoarele necesare pentru a permite utilizarea acelorasi coduri şi entitati în gestionarea informatiei (persoane/roluri, strazi, categorii de venit, coduri buget, etc)  Incasarile generate vor fi înscrise automat în aplicaţia de taxe şi impozite. 2. Lot 2 – Modul verificare semnaturi documente electronice (DRPCIV, ANAP, etc), Modulul trebuie sa permita verificarea instanta, în timp real, a documentelor electronice semnate din aplicaţia existentă de impozite şi taxe, facilitând cel puţin următoarele operaţiuni:  Căutarea de către notar/altor instituţii (ANAP, DRCPIV) a informaţiilor legate de documentele semnate electronic de către instituţia DITL Sector 5. Va presupune o interogare în timp real cu documentele emise din aplicaţia existentă de impozite şi taxe  Vizualizarea online a documentelor contribuabilului semnate electronic de către instituţia DITL Sector 5. Interogarea şi vizualizarea va fi în timp real cu aplicaţia existentă de impozite şi taxe  Vizualizarea online a documentelor contribuabilului nesemnate electronic, emise din aplicaţia existentă de impozite şi taxe. Interogarea şi vizualizarea va fi în timp real cu aplicaţia existentă de impozite şi taxe.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare Module software pentru extindere sistem informatic integrat Avantax ( Modul plati prin PayPoint, Modul verificare notari, Modul plati electronice prin mobil)  
SUSPENDATA - Servicii de arhivare fizică, scanare şi prelucrare în vederea indexării digitale a documentelor gestionate de Sectorul 5 al Municipiului Bucureşti (Primăria), Direcţia Generală Impozite şi Taxe Locale Sector 5 (D.I.T.L.) şi de către Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului (D.G.A.S.P.C.) 24.11.21
Servicii de arhivare fizică, scanare şi prelucrare în vederea indexării digitale a documentelor gestionate de Sectorul 5 al Municipiului Bucureşti (Primăria), Direcţia Generală Impozite şi Taxe Locale Sector 5 (D.I.T.L.) şi de către Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului (D.G.A.S.P.C.) 24.11.21
Achizitie Mentenante Software  
Servicii de arhivare fizică, scanare și prelucrare în vederea indexării digitale a documentelor gestionate de Sectorul 5 al Municipiului București (Primăria), Direcția Generală Impozite și Taxe Locale Sector 5 (D.I.T.L.) și de către Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului (D.G.A.S.P.C.)  
Servicii de arhivare fizică, scanare și prelucrare în vederea indexării digitale a documentelor gestionate de Sectorul 5 al Municipiului București (Primăria), Direcția Generală Impozite și Taxe Locale Sector 5 (D.I.T.L.) și de către Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului (D.G.A.S.P.C.)  
Servicii de arhivare fizică, scanare și prelucrare în vederea indexării digitale a documentelor gestionate de Sectorul 5 al Municipiului București (Primăria), Direcția Generală Impozite și Taxe Locale Sector 5 (D.I.T.L.) și de către Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului (D.G.A.S.P.C.)  
Servicii de arhivare fizică, scanare și prelucrare în vederea indexării digitale a documentelor gestionate de Sectorul 5 al Municipiului București (Primăria), Direcția Generală Impozite și Taxe Locale Sector 5 (D.I.T.L.) și de către Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului (D.G.A.S.P.C.)  
SERVICII DE MENTENANTA  
Servicii de dezvoltare software 18.07.19