Feedback
I.D.: 11523058

Achizitie de produse de mobilier. Mentionam ca, executarea contractului de furnizare mobilier va incepe numai dupa alocarea fondurilor necesare derularii acestuia. In cazul in care, autoritatea contractanta nu va dispune de fondurile necesare derularii contractului, aceasta va avea dreptul sa rezilieze contractul cu o notificare prealabila.

Data publicarii
18.02.16 Exista 744.881 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39100000-3
Termenul limita pentru depunere:
17.03.16
Pretul estimativ:
401.040,00 RON
Documente participare:
  1. 2-166142.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitionare de produse de mobilier, prin incheierea unui contract de furnizare, in cantitatile si conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini. Obiectul contractului de furnizare este impartit intr-un singur lot. Plata se va face in RON.Pretul mentionat în factura va cuprinde toate taxele si costurile aferente livrarii si montarii produselor la distinatia finala. Acesta va fi în conformitate cu valoarea ofertei....
Achizitionare de produse de mobilier, prin incheierea unui contract de furnizare, in cantitatile si conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini. Obiectul contractului de furnizare este impartit intr-un singur lot. Plata se va face in RON.Pretul mentionat în factura va cuprinde toate taxele si costurile aferente livrarii si montarii produselor la distinatia finala. Acesta va fi în conformitate cu valoarea ofertei. Pretul produselor oferite ramane ferm in lei pe toata perioada derularii contractului de achizitie publica.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitie servicii de revizie tehnică curentă (service) la ascensoare electrice de persoane si marfa, pentru anul 2019. Autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul de a prelungi durata contractului de service şi revizie tehnica cu 4 luni pe anul 2020. 10.05.19
Achizitie servicii de revizie tehnică curentă (service) la ascensoare electrice de persoane si marfa, pentru anul 2019. Autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul de a prelungi durata contractului de service şi revizie tehnica cu 4 luni pe anul 2020. 12.04.19
Servicii de asigurare personal pentru Teatrul Ion Creanga Prezenta achizitie vizeaza asigurarea de personal necesar derularii activitatii curente a Teatrului Ion Creanga, in conformitate cu atributiile si obligatiile ce ii revin conform prevederilor legale in vigoare. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 16.  
Servicii de asigurare personal pentru Teatrul Ion Creanga Prezenta achizitie vizeaza asigurarea de personal necesar derularii activitatii curente a Teatrului Ion Creanga, in conformitate cu atributiile si obligatiile ce ii revin conform prevederilor legale in vigoare. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 16. 08.05.19
Acord cadru materiale prevenire si protectie pe loturi pentru o perioada de 12 luni. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este: 6. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare, in a 4-a zi dinainte de termenul limita de depunere a ofertelor. 17.08.20
Servicii de consultanta si dirigentie de santier pentru lucrarile care se vor executa in cadrul obiectivului de investitii "Constructie locuinte situate in strada Alexandru Ivasiuc nr.3A si amenajare incinta". In conformitate cu prev. OUG 45/2018, termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare este cu 5 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor sau solicitarilor de participare. 12.08.19
Livrarea se va efectua pe baza contractului/comenzii emise de autoritatea contractanta, la sediile i  
Autoritatea contractantă doreste sa achizitioneze - Reactivi pentru teste de histocompatibilitate si Imunogenetica. ,cu punere la dispozitie, gratuit pe toata perioada derularii Acordului cadru, a tuturor echipamentelor necesare pentru obtinerea unui rezultat complet 04.05.21
Achiziţionarea de echipamente pentru Autoritatea de Management a Programului Operaţional Comun Bazinul Mării Negre 2014-2020: Lotul 1 – achiziţie computere tip desktop"all in one; Lotul 2 – achiziţie server de date rack-abil; Lotul 3 – achiziţie UPS rack-abil. Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor . In conformitate cu prevederile art.161 din legea 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informtiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 4 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anuntul de participare simplificat.  
Servicii de elaborare a unei documentaţii tehnico-economice, faza Documentaţie de avizare a lucrărilor de intervenţii necesară accesării fondurilor necesare realizării obiectivului de investiţii cu finanţare din fondurile Europene aferente Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă PNRR/2022/C5/2/ 24.11.22