Atribuirea unui acord-cadru pe 12 luni (perioada 01.05.2024- 30.04.2025) pentru achizitie de : conserve de carne, pateu, conserve peste,peste congelat, icre , destinate asigurarii hranei beneficiarilor din sistemul de protectie sociala din serviciile/casele de tip familial din subordinea DGASPC Mures. Acordul-cadru se va incheia cu 1 agent economic, fara reluarea competitiei. Se vor incheia contracte subsecvente pe perioa...
Atribuirea unui acord-cadru pe 12 luni (perioada 01.05.2024- 30.04.2025) pentru achizitie de : conserve de carne, pateu, conserve peste,peste congelat, icre , destinate asigurarii hranei beneficiarilor din sistemul de protectie sociala din serviciile/casele de tip familial din subordinea DGASPC Mures. Acordul-cadru se va incheia cu 1 agent economic, fara reluarea competitiei. Se vor incheia contracte subsecvente pe perioade intre 1 luna si 6 luni, in functie de necesitatile autoritatii contractante si de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie, cu respectarea prevederilor Legii 500/2002 si a Ordinului 1792/2002.
Valoarea estimata fara TVA a acordului-cadru care face obiectul prezentei proceduri este de: minim 327,14 lei, maxim 106.301,28 lei lei, impartita pe loturi astfel:
Lot 1– conserve carne,pateu: minim 68,35 lei - maxim 32.406,35 lei
Lot 2– conserve peste,peste congelat,icre 258,79 lei - maxim 73.894,93 lei
Valoarea estimata fara TVA a celui mai mare contract subsecvent estimat a se incheia conform prezentei proceduri (pe 6 luni) este de: : minim 327,14 maxim 53.150,64 lei
Lot 1– conserve carne,pateu minim 68,35 lei - maxim 16.203,18lei
Lot 2– conserve peste,peste congelat,icre minim 258,79 leii maxim 36.947,47lei
Cantitatile estimate minime si maxime sunt specificate in Anexa nr. 1 la caietul de sarcini. Cantitatea este una estimativa, avand rol informativ, cantitatile efectiv solicitate putand fi mai mici, egale sau mai mari, in functie de necesitatile autoritatii contractante de la momentul atribuirii contractelor subsecvente si de fondurile bugetare alocate cu aceasta destinatie.
Livrarea produselor se va face la sediile beneficiarului, respectiv la serviciile/casele din subordinea DGASPC Mures, prevazute in Anexa nr.2 la Caietul de sarcini.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este : 17.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare, in a 11-a zi dinainte de termenul limita de depunere a ofertelor.