Achizitie produse alimentare- paste fainoase , faina, gris, orez, pesmet, zahar, ulei, margarina, oua pentru aprovizionarea centrelor/caselor de tip familial din judeţul Mures aflate în subordinea/structura Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Mures.
Se vor incheia acorduri-cadru pe 12 luni (de la 01.05.2020 pana la 30.04.2021) cu 1 agent economic, fara reluarea competitiei. Se vor incheia contr...
Achizitie produse alimentare- paste fainoase , faina, gris, orez, pesmet, zahar, ulei, margarina, oua pentru aprovizionarea centrelor/caselor de tip familial din judeţul Mures aflate în subordinea/structura Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Mures.
Se vor incheia acorduri-cadru pe 12 luni (de la 01.05.2020 pana la 30.04.2021) cu 1 agent economic, fara reluarea competitiei. Se vor incheia contracte subsecvente pe perioade cuprinse intre 1
luna si 6 luni, in functie de necesitatile autoritatii contractante si de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie, cu respectarea prevederilor Legii 500/2002 si a Ordinului 1792/2002 .
Valoarea estimata totala fara TVA a acordurilor-cadru care fac obiectul prezentei proceduri este de
minim 299,78 lei, maxim 209.013,58 lei, impartita pe loturi astfel:
Lot 1– paste fainoase - –minim 56,23 lei, maxim 31.289,46 lei
Lot 2– faina, gris, orez, pesmet, zahar, ulei, margarina –minim 173,05 lei, maxim 120.520,42 lei
Lot 3– oua de gaina - –minim 70,50 lei, maxim 57.203,70 lei
Valoarea estimata totala fara TVA a celor mai mari contracte subsecvente estimate a se incheia conform prezentei proceduri (pe 6 luni) este de-minim 299,78 lei, maxim 104.506,79 lei, impartita pe loturi astfel:
Lot 1– paste fainoase - –minim 56,23 lei lei, maxim 15.644,73 lei
Lot 2– faina, gris, orez, pesmet, zahar, ulei, margarina –minim 173,05 lei, maxim 60.260,21 lei
Lot 3– oua de gaina - –minim 70,50 lei, maxim 28.601,85 lei
Cantitatile estimate minime si maxime sunt specificate in Anexa nr. 1 la caietul de sarcini. Cantitatea este una estimativa, avand rol informativ, cantitatile efectiv solicitate putand fi mai mici, egale sau mai mari, in functie de necesitatile autoritatii contractante de la momentul atribuirii contractelor subsecvente si de fondurile bugetare alocate cu aceasta destinatie.
Livrarea produselor se va face la sediile beneficiarului, respectiv la serviciile/casele din subordinea DGASPC Mures, prevazute in Anexa nr.2 la Caietul de sarcini.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este : 14.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare, in a 10-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.