Incheierea unui acord-cadru pe 5 luni ( de la data semnarii pana la 30.04.2024) pentru achizitie de alimente, Lot 2- Lapte si produse lactate, destinate asigurarii hranei beneficiarilor din sistemul de protectie sociala din CRRN Calugareni. Acordul-cadru se va incheia cu 1 agent economic, fara reluarea competitiei. Se vor incheia contracte subsecvente pe perioade cuprinse intre 1luna si 3 luni, in functie de necesitatile ...
Incheierea unui acord-cadru pe 5 luni ( de la data semnarii pana la 30.04.2024) pentru achizitie de alimente, Lot 2- Lapte si produse lactate, destinate asigurarii hranei beneficiarilor din sistemul de protectie sociala din CRRN Calugareni. Acordul-cadru se va incheia cu 1 agent economic, fara reluarea competitiei. Se vor incheia contracte subsecvente pe perioade cuprinse intre 1luna si 3 luni, in functie de necesitatile autoritatii contractante si de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.
*Autoritatea contractanta a stabilit atribuirea acordului cadru/contractelor subsecvente pentru alimente la 8 loturi distincte - in urma anuntului de participare nr.CN10547/28.04.2023, publicat la JOUE sub nr.2023/S 085-261659, din care sapte loturi au fost incheiate acorduri cadru/contracte subsecvente de furnizare(Lot 1 - Paine si produse de panificatie si patiserie, Lot 3 - Carne si preparate din carne/mezeluri, Lot 4 - Alimente de baza si condimente, Lot 5-Oua, Lot 6 - Conserve, Lot 7 - Legume/fructe si Lot 8 - Dulciuri si bauturi). Urmeaza ca pentru Lot 2- Lapte si produse lactate sa se efectueze o noua procedura de licitatie deschisa. Acest lucru este necesar ca urmare a incetarii de comun acord a Acordurilor cadru/Contracte subsecvente pentru Lotul 2 - Lapte si produse lactate - Adresa nr.383/10.10.2023 incheiata cu furnizorul SC ELLY FOOD TRADITIONAL SRL.
Valoarea estimata fara TVA a acordului-cadru care face obiectul prezentei proceduri este de: - minim 32.280,42 lei, maxim 161.460,90 lei.
Valoarea estimata fara TVA a celui mai mare contract subsecvent estimat a se incheia (pe 3 luni) este de: - minim 32.280,42, max 96.876,54 lei.
Cantitatile estimate minime si maxime sunt specificate in Anexa nr. 1 la caietul de sarcini. Cantitatea este una estimativa, avand rol informativ, cantitatile efectiv solicitate putand fi mai mici, egale sau mai mari, in functie de necesitatile autoritatii contractante de la momentul atribuirii contractelor subsecvente si de fondurile bugetare alocate cu aceasta destinatie.
Livrarea produselor se va face la sediile beneficiarului, respectiv la CRRN Calugareni , prevazute in Anexa nr.2 la Caietul de sarcini.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este : 13.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare, in a 10-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.