IIncheierea unui acord-cadru pe 12 luni ( de la data semnarii pana la 30.04.2023) pentru achizitie :carne de miel, carne de pasare, carne de porc, carne de bovina, destinate asigurarii hranei beneficiarilor din sistemul de protectie sociala din serviciile/casele de tip familial din subordinea DGASPC Mures. Acordul-cadru se va incheia cu 1 agent economic, fara reluarea competitiei. Se vor incheia contracte subsecvente pe p...
IIncheierea unui acord-cadru pe 12 luni ( de la data semnarii pana la 30.04.2023) pentru achizitie :carne de miel, carne de pasare, carne de porc, carne de bovina, destinate asigurarii hranei beneficiarilor din sistemul de protectie sociala din serviciile/casele de tip familial din subordinea DGASPC Mures. Acordul-cadru se va incheia cu 1 agent economic, fara reluarea competitiei. Se vor incheia contracte subsecvente pe perioade intre 1 luna si 6 luni, in functie de necesitatile autoritatii contractante si de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.
Valoarea estimata fara TVA a acordului-cadru care face obiectul prezentei proceduri este de: -minim 1447,70 lei, maxim 626.943,26 lei, impartita pe loturi astfel:
Lot 1– carne miel: minim 89,00 lei - maxim 23196,50 lei
Lot 2– carne pasare:minim 676,03 lei - maxim 257545,17 lei
Lot 3– carne porc: minim 555,65 lei - maxim 320356,43 lei
Lot 4– carne bovina: minim 127,02 lei - maxim 25845,16 lei
Valoarea estimata fara TVA a celui mai mare contract subsecvent estimat a se incheia conform prezentei proceduri (pe 6 luni) este de: minim 1447,70 lei, maxim 313.471,64 lei
Lot 1– carne miel: minim 89,00 lei - maxim 11598,25 lei
Lot 2– carne pasare: minim 676,03 lei maxim 128772,59 lei
Lot 3– carne porc: minim 555,65 lei , maxim 160178,22 lei
Lot 4– carne bovina: minim 127,02 lei maxim 12922,58 lei
Cantitatile estimate minime si maxime sunt specificate in Anexa nr. 1 la caietul de sarcini. Cantitatea este una estimativa, avand rol informativ, cantitatile efectiv solicitate putand fi mai mici, egale sau mai mari, in functie de necesitatile autoritatii contractante de la momentul atribuirii contractelor subsecvente si de fondurile bugetare alocate cu aceasta destinatie.
Livrarea produselor se va face la sediile beneficiarului, respectiv la serviciile/casele din subordinea DGASPC Mures, prevazute in Anexa nr.2 la Caietul de sarcini.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este : 17.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare, in a 11-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.