IIncheierea unui acord-cadru pe 12 luni ( de la data semnarii pana la 30.04.2021) pentru achizitie :carne de miel, carne de pasare, carne de porc, carne de bovina, destinate asigurarii hranei beneficiarilor din sistemul de protectie sociala din serviciile/casele de tip familial din subordinea DGASPC Mures. Acordul-cadru se va incheia cu 1 agent economic, fara reluarea competitiei. Se vor incheia contracte subsecvente pe p...
IIncheierea unui acord-cadru pe 12 luni ( de la data semnarii pana la 30.04.2021) pentru achizitie :carne de miel, carne de pasare, carne de porc, carne de bovina, destinate asigurarii hranei beneficiarilor din sistemul de protectie sociala din serviciile/casele de tip familial din subordinea DGASPC Mures. Acordul-cadru se va incheia cu 1 agent economic, fara reluarea competitiei. Se vor incheia contracte subsecvente pe perioade cuprinse intre 1luna si 6 luni, in functie de necesitatile autoritatii contractante si de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.
Valoarea estimata fara TVA a acordului-cadru care face obiectul prezentei proceduri este de: - minim 1000.74 lei, maxim 478199.64 lei.
Lot 1– carne miel: minim 46.11 lei - maxim 16479,63 lei
Lot 2– carne pasare:minim 393.44 lei - maxim 187654.18 lei
Lot 3– carne porc: minim 487.39 lei - maxim 230852.81 lei
Lot 4– carne bovina: minim 73.80 lei - maxim 43213.02 lei
Valoarea estimata fara TVA a celui mai mare contract subsecvent estimat a se incheia (pe 6 luni) este de: -minim 1000.74 lei, maxim 239099.83 lei
Lot 1– carne miel: minim 46.11 lei - maxim 8239.82 lei
Lot 2– carne pasare: minim 393.44 lei maxim 93827.09 lei
Lot 3– carne porc: minim 487.39 lei maxim 115426.41lei
Lot 4– carne bovina: minim 73.80 lei maxim 21606.51lei
Cantitatile estimate minime si maxime sunt specificate in Anexa nr. 1 la caietul de sarcini. Cantitatea este una estimativa, avand rol informativ, cantitatile efectiv solicitate putand fi mai mici, egale sau mai mari, in functie de necesitatile autoritatii contractante de la momentul atribuirii contractelor subsecvente si de fondurile bugetare alocate cu aceasta destinatie.
Livrarea produselor se va face la sediile beneficiarului, respectiv la serviciile/casele din subordinea DGASPC Mures, prevazute in Anexa nr.2 la Caietul de sarcini.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este : 14.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare, in a 10-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.