IIncheierea unui acord-cadru ( de la data semnarii pana la 31.12.2025) pentru achizitie :carne de miel, carne de pasare, carne de porc, carne de bovina, destinate asigurarii hranei beneficiarilor din sistemul de protectie sociala din serviciile/casele de tip familial din subordinea DGASPC Mures. Acordul-cadru se va incheia cu 1 agent economic, fara reluarea competitiei. Se vor incheia contracte subsecvente pe perioade in...
IIncheierea unui acord-cadru ( de la data semnarii pana la 31.12.2025) pentru achizitie :carne de miel, carne de pasare, carne de porc, carne de bovina, destinate asigurarii hranei beneficiarilor din sistemul de protectie sociala din serviciile/casele de tip familial din subordinea DGASPC Mures. Acordul-cadru se va incheia cu 1 agent economic, fara reluarea competitiei. Se vor incheia contracte subsecvente pe perioade intre 1 luna si 6 luni, in functie de necesitatile autoritatii contractante si de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.
Valoarea estimata fara TVA a acordului-cadru care face obiectul prezentei proceduri este de: -minim 1.570,11 lei, maxim 376.625,58 lei, impartita pe loturi astfel:
Lot 1– carne miel: minim 100,21 lei - maxim 9.629,82 lei
Lot 2– carne pasare:minim 752,08 lei - maxim 172.641,40 lei
Lot 3– carne porc: minim 690,48 lei - maxim 185.168,12 lei
Lot 4– carne bovina: minim 27,34 lei - maxim 9186,24 lei
Valoarea estimata fara TVA a celui mai mare contract subsecvent estimat a se incheia conform prezentei proceduri (pe 10 luni) este de: minim 1.570,11 lei, maxim 188312,79 lei
Lot 1– carne miel: minim 100,21 lei - maxim 4814,91 lei
Lot 2– carne pasare: minim 752,08 leii maxim 86320,70 lei
Lot 3– carne porc: minim 690,48 lei , maxim 92584,06 lei
Lot 4– carne bovina: minim 27,34 le maxim 4593,12 lei
Cantitatile estimate minime si maxime sunt specificate in Anexa nr. 1 la caietul de sarcini. Cantitatea este una estimativa, avand rol informativ, cantitatile efectiv solicitate putand fi mai mici, egale sau mai mari, in functie de necesitatile autoritatii contractante de la momentul atribuirii contractelor subsecvente si de fondurile bugetare alocate cu aceasta destinatie.
Livrarea produselor se va face la sediile beneficiarului, respectiv la serviciile/casele din subordinea DGASPC Mures, prevazute in Anexa nr.2 la Caietul de sarcini.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este : 10
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare, in a 5-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.