IIncheierea unui acord-cadru pe 12 luni ( de la data semnarii pana la 30.04.2025) pentru achizitie :carne de miel, carne de
pasare, carne de porc, carne de bovina, destinate asigurarii hranei beneficiarilor din sistemul de protectie sociala din
serviciile/casele de tip familial din subordinea DGASPC Mures. Acordul-cadru se va incheia cu 1 agent economic, fara reluarea
competitiei. Se vor incheia contract...
IIncheierea unui acord-cadru pe 12 luni ( de la data semnarii pana la 30.04.2025) pentru achizitie :carne de miel, carne de
pasare, carne de porc, carne de bovina, destinate asigurarii hranei beneficiarilor din sistemul de protectie sociala din
serviciile/casele de tip familial din subordinea DGASPC Mures. Acordul-cadru se va incheia cu 1 agent economic, fara reluarea
competitiei. Se vor incheia contracte subsecvente pe perioade intre 1 luna si 6 luni, in functie de necesitatile autoritatii
contractante si de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. Valoarea estimata fara TVA a acordului-cadru
care face obiectul prezentei proceduri este de: -minim 1783,26 lei, maxim 768773,56 lei, impartita pe loturi astfel:Lot 1–
carne miel: minim 93,20,00 lei - maxim 21.855,78 leiLot 2– carne pasare:minim 855,75 lei - maxim 342531,89 leiLot 3– carne
porc: minim 654,51 lei - maxim 382732,72 leiLot 4– carne bovina: minim 179,80 lei - maxim 21653,17 leiValoarea estimata
fara TVA a celui mai mare contract subsecvent estimat a se incheia conform prezentei proceduri (pe 6 luni) este de: minim
1783,26 lei, maxim 384386,78 leiLot 1– carne miel: minim 93,20,00 lei - maxim 10927,89 leiLot 2– carne pasare: minim 855,75
leii maxim 171265,94 leiLot 3– carne porc: minim 654,51 lei , maxim 191366,36 leiLot 4– carne bovina: minim 179,80 le maxim
10826,58 leiCantitatile estimate minime si maxime sunt specificate in Anexa nr. 1 la caietul de sarcini. Cantitatea este
una estimativa, avand rol informativ, cantitatile efectiv solicitate putand fi mai mici, egale sau mai mari, in functie de
necesitatile autoritatii contractante de la momentul atribuirii contractelor subsecvente si de fondurile bugetare alocate
cu aceasta destinatie.Livrarea produselor se va face la sediile beneficiarului, respectiv la serviciile/casele din subordinea
DGASPC Mures, prevazute in Anexa nr.2 la Caietul de sarcini.Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte
de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este : 17.Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet
tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare, in a 11-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.