Prin prezentul anunt de participare se initiaza un Sistem Dinamic de Achizitii Publice (SAD) care să permită achizitia de
piese de schimb auto, a cărui valabilitate va fi de 24 luni de la data publicării prezentului anunț sau până la epuizarea
valorilor estimate totale pentru fiecare lot de produse detaliata in Anexa nr. 2 la Caietul de sarcini.Procedura de atribuire
va respecta regulile Licitației Restrâ...
Prin prezentul anunt de participare se initiaza un Sistem Dinamic de Achizitii Publice (SAD) care să permită achizitia de
piese de schimb auto, a cărui valabilitate va fi de 24 luni de la data publicării prezentului anunț sau până la epuizarea
valorilor estimate totale pentru fiecare lot de produse detaliata in Anexa nr. 2 la Caietul de sarcini.Procedura de atribuire
va respecta regulile Licitației Restrânse, urmând a se derula în 2 etape, astfel: Etapa I – depunerea solicitărilor de participare
la SAD ; Etapa II – depunerea ofertelor doar de către ofertantii calificati la finalul primei etape.In baza art. 124, lit.
b) din Legea 98/2016, Instructiuni privind modul de functionare a SAD (formalitatile care trebuie intreprinse de catre operatorii
economici) sunt descrise detaliat in cadrul documentului atasat prezentei documentații denumit ”Instructiuni pentru ofertanti”
(a se vedea pct. I.).Avand in vedere caracterul deschis al SAD, după lansarea SAD și pe întreaga perioadă de valabilitate
a acestuia, un operator economic se poate alătura în orice moment al valabilității SAD dacă îndeplinește criteriile menționate
în anunțul de participare.Autoritatea contractantă transmite câte o invitaţie de participare tuturor participanţilor admişi
în cadrul SAD dupa etapa I-a, în vederea depunerii de oferte. Invitaţia de participare se va transmite doar ofertanților
calificați la lotul în cadrul căruia se dorește realizarea unei achiziții specifice. SAD propus de autoritatea contractantă
este grupat pe 10 categorii (loturi) de produse, detaliate in caietul de sarcini.Ofertanții pot depune candidatura la unul
sau mai multe loturi. În cadrul etapei a II-a nu este obligatorie depunerea ofertei în situațiile în care achiziția propusă
nu prezintă interes.Frecvenţa contractelor ce urmează să fie atribuite: In cadrul etapei a II-a autoritatea contractanta va
transmite invitatii de participare doar ofertantilor calificati, de regula trimestrial (sau ori de cate ori are nevoie conform
necesarului rezultat din activitatea productiva).Valoarea estimata totala a contractelor care vor fi atribuite de-a lungul
perioadei de valabilitate a SAD este detaliata in Anexa nr. 2 la Caietul de sarcini si in Sectiunea II.2. (Loturi) a prezentului
anunț.Valoarea estimata minima si maxima a unui contract care va putea fi atribuit de-a lungul perioadei de valabilitate
a SAD este detaliata in Anexa nr. 2 la Caietul de sarcini si in Sectiunea II.2. (Loturi) a prezentului anunț.Piesele de schimb
care se vor achizitiona prin prezenta procedura de atribuire sunt necesare procesului de reparatii desfasurat de autoritatea
contractanta, atat la sediul cât şi al punctelor de lucru din localitatile Focsani, Brasov, Constanta. Cantitatile exacte
de piese de schimb care trebuie ofertate in cadrul etapei a II-a a SAD vor fi cunoscute doar la momentul transmiterii invitatiilor
de participare.Lista de produse care va fi transmisă în cadrul invitației de participare la etapa a II-a a SAD va putea conține
și alte produse decât cele din Caietul de sarcini anexat atasat prezentului anunt de participare, autoritatea contractantă
poate solicita ofertarea oricăror alte produse necesare în reparațiile executate, condiția fiind încadrarea în categoriile
SAD (Denumirea fiecărui lot este detaliata in Anexa nr. 2 la Caietul de sarcini si in Sectiunea II.2. (Loturi) a prezentului
anunț). Nu se va derula licitatie electronica pentru stabilirea ofertei câștigătoare in cadrul etapei a II-a a SAD, de unde
rezultă că ofertanții vor trebui sa depună cea mai bună ofertă până la data și ora limită indicată în invitația de participare.Autoritatea
contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11-a zi, inainte de termenul stabilit
pentru depunerea ofertelor, conform art. 161, alin. 1) din Legea nr. 98/2016. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari
inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 18 zile.