Contract de furnizare de produse avand ca obiect: ,,Achizitie de mobilier scolar, materiale si echipamente didactice si sportive
pentru proiectul ,,Dotarea unitatilor de învățământ preuniversitar de stat și a unităților conexe din Municipiul Sibiu”:1.
Lot 1 Achiziție mobilier pentru sălile de grupă din învățământul preșcolar;Valoare estimata: 1.451.908,00 lei fără TVA2. Lot
2 Achiziție materiale didacti...
Contract de furnizare de produse avand ca obiect: ,,Achizitie de mobilier scolar, materiale si echipamente didactice si sportive
pentru proiectul ,,Dotarea unitatilor de învățământ preuniversitar de stat și a unităților conexe din Municipiul Sibiu”:1.
Lot 1 Achiziție mobilier pentru sălile de grupă din învățământul preșcolar;Valoare estimata: 1.451.908,00 lei fără TVA2. Lot
2 Achiziție materiale didactice pentru sălile de grupă din învățământul preșcolarValoare estimata: 886.998,00 lei fără TVA.
3. Lot 3: Achiziție mobilier pentru sălile de clasă din învățământul primar și gimnazial/liceal; Valoare estimata: 9.106.925,00
lei fără TVA. 4. Lot 4: Achiziție mobilier specific pentru dotarea laboratoarelor de științe (fizică, biologie și chimie);Valoare
estimata: 538.282,00 lei fără TVA5. Lot 5: Achiziție materiale didactice specifice pentru dotarea laboratoarelor de științe
(fizică, biologie și chimie);Valoare estimata: 1.397.301,00 lei fără TVA6. Lot 6: Achiziție mobilier specific pentru dotarea
cabinetelor scolare (cabinete pe discipline si de asistenta psihopedagogica);Valoare estimata: 329.583,00 lei fără TVA7. Lot
7: Achiziție materiale didactice specifice pentru dotarea cabinetelor scolare (cabinete pe discipline si de asistenta psihopedagogica);Valoare
estimata: 301.029,00 lei fără TVA8. Lot 8: Achiziție echipamente și aparatură sportivă precum și materiale didactice specifice
pentru dotarea sălilor de sport;Valoare estimata: 1.252.534,31 lei fără TVASe vor respecta cerintele specifice din Caietul
de sarcini. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor:
18Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 12-a zi inainte de
data limita de depunere a ofertelor.Durata contractului: 4 luni, de la data semnării de către ambele părţi Termen de livrare
si punere in functiune (montare) : - maxim 60 zile calendaristice de la data emiterii comenzii de catre achizitor,
dar nu mai tarziu de 15 iunie 2024Se vor respecta cerintele specifice din Caietul de sarcini. Numarul de zile pana la care
se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor: 18Autoritatea contractanta va
raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 12-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.