Contract de furnizare de produse avand ca obiect:
,,Achizitie de mobilier scolar, materiale si echipamente didactice si sportive pentru proiectul ,,Dotarea unitatilor de învăţământ preuniversitar de stat şi a unităţilor conexe din Municipiul Sibiu":
1. Lot 1 Achiziţie mobilier pentru sălile de grupă din învăţământul preşcolar;
Valoare estimata: 1.451.908,00 lei fără TVA
2. Lot 2 Achiziţie materiale didactice pen...
Contract de furnizare de produse avand ca obiect:
,,Achizitie de mobilier scolar, materiale si echipamente didactice si sportive pentru proiectul ,,Dotarea unitatilor de învăţământ preuniversitar de stat şi a unităţilor conexe din Municipiul Sibiu":
1. Lot 1 Achiziţie mobilier pentru sălile de grupă din învăţământul preşcolar;
Valoare estimata: 1.451.908,00 lei fără TVA
2. Lot 2 Achiziţie materiale didactice pentru sălile de grupă din învăţământul preşcolar
Valoare estimata: 886.998,00 lei fără TVA.
3. Lot 3: Achiziţie mobilier pentru sălile de clasă din învăţământul primar şi gimnazial/liceal;
Valoare estimata: 9.106.925,00 lei fără TVA.
4. Lot 4: Achiziţie mobilier specific pentru dotarea laboratoarelor de ştiinţe (fizică, biologie şi chimie);
Valoare estimata: 538.282,00 lei fără TVA
5. Lot 5: Achiziţie materiale didactice specifice pentru dotarea laboratoarelor de ştiinţe (fizică, biologie şi chimie);
Valoare estimata: 1.397.301,00 lei fără TVA
6. Lot 6: Achiziţie mobilier specific pentru dotarea cabinetelor scolare (cabinete pe discipline si de asistenta psihopedagogica);
Valoare estimata: 329.583,00 lei fără TVA
7. Lot 7: Achiziţie materiale didactice specifice pentru dotarea cabinetelor scolare (cabinete pe discipline si de asistenta psihopedagogica);
Valoare estimata: 301.029,00 lei fără TVA
8. Lot 8: Achiziţie echipamente şi aparatură sportivă precum şi materiale didactice specifice pentru dotarea sălilor de sport;
Valoare estimata: 1.252.534,31 lei fără TVA
Se vor respecta cerintele specifice din Caietul de sarcini.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor: 18
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 12-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Durata contractului: 4 luni, de la data semnării de către ambele părţi
Termen de livrare si punere in functiune (montare) :
- maxim 60 zile calendaristice de la data emiterii comenzii de catre achizitor, dar nu mai tarziu de 15 iunie 2024
Se vor respecta cerintele specifice din Caietul de sarcini.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor: 18
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 12-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.