1. LOT 1 - Dotarea cu mobilier a salilor de clasa din cadrul Scolii Gimnaziale Draganesti-Vlasca ( I11),
Contractele ce urmeaza a fi atribuite sunt contracte de furnizare produse ce a ca obiect Achizitia de mobilier pentru salile de clasa din cadrul Scolii Gimnaziale si Liceului Tehnologic in cadrul Proiectului cu titlul Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţămâ...
1. LOT 1 - Dotarea cu mobilier a salilor de clasa din cadrul Scolii Gimnaziale Draganesti-Vlasca ( I11),
Contractele ce urmeaza a fi atribuite sunt contracte de furnizare produse ce a ca obiect Achizitia de mobilier pentru salile de clasa din cadrul Scolii Gimnaziale si Liceului Tehnologic in cadrul Proiectului cu titlul Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar de pe raza comunei Draganesti-Vlasca", finantat din Componenta C15: Educatie prin Planul National de Redresare si Rezilienta cod F-PNRR-Dotari-2023-5028. Dotarea se face prin indeplinirea obiectivelor Investitiei 11. Investitia consta în dotarea cu mobilier: Laborator de informatica (2), Sali de clasa (12) din cadrul ScoliiGimnaziale si Liceului Tehnologic.
Nota:
A) In temeiul art. 160 alin. 1 din Legea 98/2016, modificata si completata, termenul limita pana la care operatorii economici interesati de participarea la procedura de achizitie publica au dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 9 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
B) Conform obligatiei prevazute la art. 160 alin 2 din Legea 98/2016, modificata si completata, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 4 a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in afara termenelor mentionate se va considera tardiva.
Atat solicitarile de clarificari ale operatorilor economici in legatura cu documentatia de atribuire, cat si raspunsul autorităţii contractante la solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare, primite în condiţiile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016 actualizata, se postează în SEAP la secţiunea specifică, disponibilă în sistemul informatic
LOT 1 - Dotarea cu mobilier a salilor de clasa din cadrul Scolii Gimnaziale Draganesti-Vlasca ( I11): 177.080,40 lei fara TVA.
2. LOT 2 - Dotarea cu mobilier a salilor de clasa din cadrul Liceului Tehnologic Draganesti-Vlasca (I11),
Contractele ce urmeaza a fi atribuite sunt contracte de furnizare produse ce a ca obiect Achizitia de mobilier pentru salile de clasa din cadrul Scolii Gimnaziale si Liceului Tehnologic in cadrul Proiectului cu titlul Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar de pe raza comunei Draganesti-Vlasca", finantat din Componenta C15: Educatie prin Planul National de Redresare si Rezilienta cod F-PNRR-Dotari-2023-5028. Dotarea se face prin indeplinirea obiectivelor Investitiei 11. Investitia consta în dotarea cu mobilier: Laborator de informatica (2), Sali de clasa (12) din cadrul ScoliiGimnaziale si Liceului Tehnologic.
Nota:
A) In temeiul art. 160 alin. 1 din Legea 98/2016, modificata si completata, termenul limita pana la care operatorii economici interesati de participarea la procedura de achizitie publica au dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 9 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
B) Conform obligatiei prevazute la art. 160 alin 2 din Legea 98/2016, modificata si completata, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 4 a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in afara termenelor mentionate se va considera tardiva.
Atat solicitarile de clarificari ale operatorilor economici in legatura cu documentatia de atribuire, cat si raspunsul autorităţii contractante la solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare, primite în condiţiile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016 actualizata, se postează în SEAP la secţiunea specifică, disponibilă în sistemul informatic
LOT2 - Dotarea cu mobilier a salilor de clasa din cadrul Liceului Tehnologic Draganesti-Vlasca ( I11): 98.378,00 lei fara TVA.