Feedback
I.D.: 104058138

Achizitie de mobilier şi materiale didactice specifice din dotarea laboratorului de stiinte si cabinetelor scolare din cadrul Liceului Tehnologic Draganesti-Vlasca (Inv I11)

Data publicarii
14.10.24
Coduri CPV
39162100-6
Pretul estimativ:
49.189,00 RON - 49.189,00 RON
118.053,60 RON - 118.053,60 RON
49.189,00 RON - 49.189,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Teleorman
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
3. LOT 3 - Dotarea cu mobilier specific şi materiale didactice specifice (obiecte de inventar), inclusiv echipamente digitale a cabinetului de consiliere si asistenta psihopedagogica, Achizitia de mobilier specific, materiale didactice specifice din dotarea laboratorului de stiinte si cabinetelor scolare Liceului Tehnologic in cadrul Proiectului cu titlul Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente ...
3. LOT 3 - Dotarea cu mobilier specific şi materiale didactice specifice (obiecte de inventar), inclusiv echipamente digitale a cabinetului de consiliere si asistenta psihopedagogica, Achizitia de mobilier specific, materiale didactice specifice din dotarea laboratorului de stiinte si cabinetelor scolare Liceului Tehnologic in cadrul Proiectului cu titlul Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar de pe raza comunei Draganesti-Vlasca", finantat din Componenta C15: Educatie prin Planul National de Redresare si Rezilienta cod F-PNRR-Dotari-2023-5028. Dotarea se face prin indeplinirea obiectivelor Investitiei 11. Investitia consta în dotarea cu materiale didactice: cabinet de consiliere si asistenta psihopedagogica din cadrul Liceului Tehnologic. Nota: A) In temeiul art. 160 alin. 1 din Legea 98/2016, modificata si completata, termenul limita pana la care operatorii economici interesati de participarea la procedura de achizitie publica au dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 9 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. B) Conform obligatiei prevazute la art. 160 alin 2 din Legea 98/2016, modificata si completata, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 4 a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in afara termenelor mentionate se va considera tardiva. Atat solicitarile de clarificari ale operatorilor economici in legatura cu documentatia de atribuire, cat si raspunsul autorităţii contractante la solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare, primite în condiţiile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016 actualizata, se postează în SEAP la secţiunea specifică, disponibilă în sistemul informatic. 1.  LOT 1 - Dotarea cu mobilier specific şi materiale didactice specifice a laboratorului de ştiinţe, Achizitia de mobilier specific, materiale didactice specifice din dotarea laboratorului de stiinte in cadrul Proiectului cu titlul Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar de pe raza comunei Draganesti-Vlasca", finantat din Componenta C15: Educatie prin Planul National de Redresare si Rezilienta cod F-PNRR-Dotari-2023-5028. Dotarea se face prin indeplinirea obiectivelor Investitiei 11. Investitia consta în dotarea cu mobilier: Laborator de stiinte (1), din cadrul Liceului Tehnologic. Nota: A) In temeiul art. 160 alin. 1 din Legea 98/2016, modificata si completata, termenul limita pana la care operatorii economici interesati de participarea la procedura de achizitie publica au dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 9 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. B) Conform obligatiei prevazute la art. 160 alin 2 din Legea 98/2016, modificata si completata, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 4 a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in afara termenelor mentionate se va considera tardiva. Atat solicitarile de clarificari ale operatorilor economici in legatura cu documentatia de atribuire, cat si raspunsul autorităţii contractante la solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare, primite în condiţiile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016 actualizata, se postează în SEAP la secţiunea specifică, disponibilă în sistemul informatic. 2. LOT 2 - Dotarea cu mobilier specific şi materiale didactice specifice (obiecte de inventar) a cabinetului de istorie, Achizitia de materiale didactice specifice din dotarea cabinetelor scolare Liceului Tehnologic in cadrul Proiectului cu titlul Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar de pe raza comunei Draganesti-Vlasca", finantat din Componenta C15: Educatie prin Planul National de Redresare si Rezilienta cod F-PNRR-Dotari-2023-5028. Nota: A) In temeiul art. 160 alin. 1 din Legea 98/2016, modificata si completata, termenul limita pana la care operatorii economici interesati de participarea la procedura de achizitie publica au dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 9 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. B) Conform obligatiei prevazute la art. 160 alin 2 din Legea 98/2016, modificata si completata, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 4 a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in afara termenelor mentionate se va considera tardiva. Atat solicitarile de clarificari ale operatorilor economici in legatura cu documentatia de atribuire, cat si raspunsul autorităţii contractante la solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare, primite în condiţiile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016 actualizata, se postează în SEAP la secţiunea specifică, disponibilă în sistemul informatic.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu