Feedback
I.D.: 99793324

Achizitie de Materiale Sanitare Comune Spital

Data publicarii
11.07.24
Coduri CPV
33140000 33170000 33141310 33196000 33171000 22993000 14430000 33141200 33195000 42924720 33158000 33141641 33141320 31711140 33194100 33181510 33141610 33141600 33141120 33181200 39714110 33141630 33141100 18143000 33171110 34722100 31212200 33157110 33735000 33141240 18318300 39512300 33141624 33141615 33100000 24590000 33141300 18936000 33162100 33141640 33141420 33141121 33171100 30192800 33141000 33194120 33157800 33141220 33198000 33940000 33157700 33694000 22993200 38437000 33194200 33141110 33199000 33113000 33169000 38911000 30237475 33157000 33182100 33631600 42968200 33141128
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitionarea materialelor necesare efectuarii interventiilor medicale de specialitate, in vederea asigurării conditiilor optime de acordare a asistentei medicale spitalicesti, asigurarea desfasurarii activitatii sectiilor din cadrul Institutului de Boli Cardiovasculare “Prof. Dr. George I.M. Georgescu “ Iasi, în concordanță cu legislația actuală aplicabilă prestatorilor de servicii medicale specializate...
Achizitionarea materialelor necesare efectuarii interventiilor medicale de specialitate, in vederea asigurării conditiilor optime de acordare a asistentei medicale spitalicesti, asigurarea desfasurarii activitatii sectiilor din cadrul Institutului de Boli Cardiovasculare “Prof. Dr. George I.M. Georgescu “ Iasi, în concordanță cu legislația actuală aplicabilă prestatorilor de servicii medicale specializate, asigurarea calitatii serviciilor medicale în concordanță cu legislația actuală din domeniu.Bunurile sunt impartite in 295 de loturi, asa cum sunt indicate si descrise in caietul de sarcini si documentatia aferenta.Autoritatea Contractanta va incheia acorduri cadru de furnizare, cu o durata de 24 de luni si un numar estimat de 24 de contracte subsecvente, in functie de cantitatile necesare, precum si de disponibilitatile financiare bugetare ce vor fi alocate. Cantitatile minime si maxime ale Acordurilor Cadru, precum si cantitatile si valorile estimate ale contractelor subsecvente sunt detaliate in documentul "CANTITATI SI VALORI ESTIMATE ACORD CADRU SI CTR.SUBSECVENT"".Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 21 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu