Contract de achiziţie publică pentru furnizare materiale consumabile si materiale de protecţie necesare în vederea consolidării capacitaţii Spitalului Municipal Motru in gestionarea si STOP-area crizei sanitare COVID - 19.
Achiziţia de produse, al cărui obiect este divizat în 14 loturi, include cu titlu accesoriu activităţi/operaţiuni de transport, manipulare, teste de acceptanţă/probe funcţionale/de utilizare, suport tehni...
Contract de achiziţie publică pentru furnizare materiale consumabile si materiale de protecţie necesare în vederea consolidării capacitaţii Spitalului Municipal Motru in gestionarea si STOP-area crizei sanitare COVID - 19.
Achiziţia de produse, al cărui obiect este divizat în 14 loturi, include cu titlu accesoriu activităţi/operaţiuni de transport, manipulare, teste de acceptanţă/probe funcţionale/de utilizare, suport tehnic constând în asistenţă tehnică la vânzare şi asistenţă tehnică post vânzare (fiecare dintre operaţiunile necesare, respectiv descrierea specifică a intervenţiilor cu titlu accesoriu ce trebuie efectuate în cadrul activităţilor desfăşurate este detaliată în contextul prezentului caiet de sarcini la cap. "3.1 Produsele solicitate si operaţiunile cu titlu accesoriu necesar a fi realizate
INCHEIEREA CONTRACTULUI DE FURNIZARE ESTE CONDITIONAT DE CLAUZA SUSPENSIVA , IN SENSUL CA INCHEIEREA CONTRACTULUI DE ACHIZITIE PUBLICA ESTE CONDITIONATA DE SEMNAREA CONTRACTULUI DE FINANTARE DIN FONDURI EUROPENE PRIN " Programul Operaţional Infrastructură Mare 2014-2020; Axa Prioritară 9 Protejarea sănătăţii populaţiei în contextul pandemiei cauzate de COVID-19; Obiectivul Specific 9.1 Creşterea capacităţii de gestionare a crizei sanitare COVID-19; Operaţiunea: Consolidarea capacităţii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 - Proiectul nr. 139832 denumit: “Consolidarea capacitaţii Spitalului Municipal Motru in gestionarea si STOP-area crizei sanitare COVID - 19" semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 şi H.G. nr. 395/2016 cu modificările şi completările ulterioare, autoritatea contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertanţii declaraţi câştigători numai în măsura în care se va incheia contractul de finantare cu Fonduri Europene neramburasabile - Programul Operaţional Infrastructură Mare 2014-2020; Axa Prioritară 9 Protejarea sănătăţii populaţiei în contextul pandemiei cauzate de COVID-19; Obiectivul Specific 9.1 Creşterea capacităţii de gestionare a crizei sanitare COVID-19; Operaţiunea: Consolidarea capacităţii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 - Proiectul nr. 139832 denumit: “Consolidarea capacitaţii Spitalului Municipal Motru in gestionarea si STOP-area crizei sanitare COVID - 19".
În cazul în care, indiferent de motive, obtinerea/aprobarea finantarii din fonduri europene nerambursabile nu se realizeaza pana la data de 31.08.2021, Autoritatea Contractantă, după primirea răspunsului la cererea de finantare îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerata răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificata asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-si întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.