Feedback
I.D.: 8097109

Achizitie de materiale consumabile si furnituri de birou necesare desfasurarii activitatii DG AM POS Mediu în perioada 2012-2014

Data publicarii
27.03.13 Exista 758.154 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30190000-7
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitie de materiale consumabile si furnituri de birou necesare desfasurarii activitatii DG AM POS Mediu în perioada 2012-2014. Produsele si cantitatile sunt prezentate în anexa la caietul de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitia de produse birotice si papetarie necesare activitatii MADR in perioada 2013-2015”  
ACHIZIŢIA DE CONSUMABILE ŞI ACCESORII DE BIROU NECESARE DESFĂŞURĂRII ACTIVITĂŢII ECHIPEI DE PROIECT  
Achiziţia de consumabile şi accesorii de birou necesare desfăşurării activităţii echipei de proiect  
ACHIZIŢIA DE CONSUMABILE ŞI ACCESORII DE BIROU NECESARE DESFĂŞURĂRII ACTIVITĂŢII ECHIPEI DE PROIECT  
Achizitie de produse alimentare necesare desfasurarii activitatii cantinei din incinta CS Olimpia Bucuresti. 27.01.21
Echipamente IT în vederea sprijinirii DGDRISD pentru asigurarea tehnicii de lucru necesare desfăşurării activităţii personalul contractual, experţi angajaţi în afara organigramei DG DRISD. 30.07.24
Echipamente IT în vederea sprijinirii DGDRISD pentru asigurarea tehnicii de lucru necesare desfăşurării activităţii personalul contractual, experţi angajaţi în afara organigramei DG DRISD.  
Servicii bancare aferente activitatii comerciale (plata direct de la turnicheti cu card bancar contactless, prin POS la casierii si automate de vanzare cartele si plata on-line a titlurilor de calatorie incarcate pe cardurile contactless)"– acord cadru pe o perioada de 4 ani  
Furnizarea materialelor de curatenie necesare desfasurarii in bune conditii a activitatii din cadrul Primariei Sectorului 3, unitatilor de invatamant aflate in administrarea Sectorului 3 si serviciilor publice de interes local aflate sub autoritatea C.L.S.3  
Achizitie de produse alimentare necesare desfasurarii activitatii cantinei din incinta CS Olimpia Bucuresti.