Feedback
I.D.: 85952556

Achizitie de materiale şi echipamente de specialitate pentru dotarea atelierului de practică a UIP învăţământ special din reţeaua IPT din subordinea Consiliului Judeţean Vaslui în cadrul proiectului “Dotarea unităţilor de învăţământ special din judeţul Vaslui"

Data publicarii
03.07.23 Exista 87.042 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
42700000-3 39151200-7 42642100-9 42650000-7 42715000-1 42718100-3 42718200-4 43300000-6 43810000-4 44510000-8
Termenul limita pentru depunere:
17.08.23
Pretul estimativ:
298.713,28 RON - 298.713,28 RON
Documente participare:
  1. EN1047863.docx
  2. Caiet de sarcini-signed.pdf
  3. Instructiuni pentru ofertanti-signed.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului il constituie furnizarea de materiale şi echipamente de specialitate pentru dotarea atelierului de practică a UIP învăţământ special din reţeaua IPT din subordinea Consiliului Judeţean Vaslui în cadrul proiectului “Dotarea unităţilor de învăţământ special din judeţul Vaslui", in cantitatile si cu specificatiile prevazute in Caietul de sarcini. Obiectivul general al proiectului este creşterea capacităţ...
Obiectul contractului il constituie furnizarea de materiale şi echipamente de specialitate pentru dotarea atelierului de practică a UIP învăţământ special din reţeaua IPT din subordinea Consiliului Judeţean Vaslui în cadrul proiectului “Dotarea unităţilor de învăţământ special din judeţul Vaslui", in cantitatile si cu specificatiile prevazute in Caietul de sarcini. Obiectivul general al proiectului este creşterea capacităţii şcolilor speciale din judeţul Vaslui de a răspunde adaptat provocărilor generate de progresul tehnico-digital pentru o bună incluziune socială şi ulterior pe piaţa muncii a elevilor cu CES. Clauza suspensiva: Având în vedere faptul că la momentul lansării achiziţiei nu a fost semnat contractul de finanţare, procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive. La data iniţierii prezentei achiziţii a fost finalizată etapa de evaluare calitativă, proiectul fiind admis, urmând a se realiza formalităţile pentru semnarea contractului de finanţare. Autoritatea Contractantă va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea angajamentelor/creditelor bugetare cu aceasta destinatie. În cazul în care, indiferent de motive, angajamentele/creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 6 luni de la data de solutionare definitiva a eventualelor contestatii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 6 luni, astfel încât, in cazul in care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata. NOTĂ: Orice referire în documentele achiziţiei care indică o anumită origine, sursă, producţie, producător, un procedeu special, un standard, un normativ, o marcă de fabrică sau de comerţ, un brevet de invenţie, o licenţă de fabricaţie, sunt menţionate doar cu scopul de a identifica cu uşurinţă tipurile de produs ca şi concept şi nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse/servicii sau lucrări. Aceste specificaţii vor fi considerate ca având menţiunea de "sau echivalent", iar ofertantul are obligaţia de a demonstra echivalenţa produselor/serviciilor/lucrărilor ofertate cu cele solicitate, dacă este cazul. NOTA: Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 19 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Autoritatea contractanta, va raspunde la solicitarile de clarificari adresate de operorii economici pana la termenul limita stabilit. NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea "Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la se
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitie de materiale şi echipamente de specialitate pentru dotarea atelierului de practică a UIP învăţământ special din reţeaua IPT din subordinea Consiliului Judeţean Vaslui în cadrul proiectului “Dotarea unităţilor de învăţământ special din judeţul Vaslui" 17.08.23
Achizitie de echipamente digitale pentru dotarea laboratorului de informatică şi a atelierului de practică a UIP învăţământ special din reţeaua IPT din subordinea Consiliului Judeţean Vaslui,în cadrul proiectului “Dotarea unităţilor de învăţământ special din judeţul Vaslui 11.08.23
Servicii de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice (P.T.E. Rest de executat, PAC, POE, Asistenta tehnica, Actualizare deviz general) la obiectivul "Apărarea impotriva inundaţiilor a localităţilor Soleşti-Vaslui-Secuia, jud. Vaslui " III 17.12.21
Servicii de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice (P.T.E. Rest de executat, PAC, POE, Asistenta tehnica, Actualizare deviz general) la obiectivul "Apărarea impotriva inundaţiilor a localităţilor Soleşti-Vaslui-Secuia, jud. Vaslui " III 17.12.21
Executie lucrari pentru obiectivul de investitii – Construire sectii la Spitalul nr. 2 Vaslui 28.02.23
Executie lucrari pentru obiectivul de investitii – Construire sectii la Spitalul nr. 2 Vaslui  
Reabilitare drum forestier "Lipovat-Fagadau"- DS Vaslui 04.06.24
Reabilitare drum forestier "Fundul Luncii -Floresti"- DS Vaslui 06.06.24
Servicii de supraveghere a lucrarilor prin supervizor pentru obiectivul de investitie " Construire sectii la Spitalul nr. 2 Vaslui" 16.05.23
Execuţie lucrări in cadrul obiectivului de investitii "CONSTRUIRE SI DOTARE CRESA, MUNICIPIUL BÂRLAD, JUDETUL VASLUI" 15.09.22