Feedback
I.D.: 98014486

Achizitie de imprimate si tipizate necesare la Piata Agroalimentara Onesti, jud. Bacau

Data publicarii
30.05.24 Exista 118.792 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
22800000-8 22458000-5
Pretul estimativ:
4.850,00 RON - 4.850,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă, MUNICIPIUL ONEŞTI, cu sediul în Oneşti, B-dul Oituz, nr. 17, jud. Bacău, Cod 601032, telefon 0234.324243, fax 0234.313911/0234312502, email: primarie@onesti.ro, achizitii@onesti.ro, cod fiscal 4353250, intenţionează să achizitioneze prin cumpărare directă imprimate si tipizate necesare la Piata Agroalimentara Onesti, jud. Bacau, în conformitate cu prevederile art. 7, din Legea 98/2016 - privind ac...
Autoritatea contractantă, MUNICIPIUL ONEŞTI, cu sediul în Oneşti, B-dul Oituz, nr. 17, jud. Bacău, Cod 601032, telefon 0234.324243, fax 0234.313911/0234312502, email: primarie@onesti.ro, achizitii@onesti.ro, cod fiscal 4353250, intenţionează să achizitioneze prin cumpărare directă imprimate si tipizate necesare la Piata Agroalimentara Onesti, jud. Bacau, în conformitate cu prevederile art. 7, din Legea 98/2016 - privind achiziţiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare si Anexa la H.G. nr. 395/2016 cu modificarile si completarile ulterioare - carnete de Chitante taxa forfetara, proces verbal utilitati si de predare primire, Registru de evidenta procese verbale de ocupare loc in PIATA. Imprimatele si ipizatele aratate in DOCUMENTE ATASATE trebuie sa respecte caracteristicile tehnice impuse de autoritatea contractanta si sa fie livrate la sediul Primariei Municipiului Onesti, jud. Bacau. Valoarea transportului este inclusa in pretul ofertat. Receptia produselor se face in prezenta personalului din cadrul Directiei de Administrare a Pietelor. Acceptul operatorului economic in SEAP reprezinta faptul ca produsele sunt noi, e de acord cu conditiile Autoritatii Contractante, operatorul economic nu e in conflict de interese cu persoanele autoritatii contractante si ca e de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal in vederea executarii achizitiei. Dupa Deliberare, acceptul autoritatii contractante in SEAP constituie Comanda ferma.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu