Feedback
I.D.: 79680396

ACHIZITIE DE ECHIPAMENTE SI APARATURA MEDICALA PENTRU SPITALUL ORASENESC BUHUSI 9 LOTURI

Data publicarii
12.03.23 Exista 128.554 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33100000-1 33113110-9 79633000-0 51410000-9 50421000-2
Termenul limita pentru depunere:
25.04.23
Pretul estimativ:
8.578.619,35 RON - 8.578.619,35 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1173258.pdf
  2. 4_Contract_Model_Buhusi.doc
  3. 3_Formulare_Buhusi.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractanta doreste achizitionarea de echipamente medicale necesare pentru desfasurarea activitatii specifice, defalcate pe 9 loturi. Echipamentele care fac obiectul achizitiei, se regasesc in Caietul de sarcini si Fisele tehnice elaborate pentru toate echipamentele din fiecare lot in parte, anexate caietului de sarcini si documentatiei de atribuire. Durata de livrare ofertată nu va depăşi durata maximă de l...
Autoritatea contractanta doreste achizitionarea de echipamente medicale necesare pentru desfasurarea activitatii specifice, defalcate pe 9 loturi. Echipamentele care fac obiectul achizitiei, se regasesc in Caietul de sarcini si Fisele tehnice elaborate pentru toate echipamentele din fiecare lot in parte, anexate caietului de sarcini si documentatiei de atribuire. Durata de livrare ofertată nu va depăşi durata maximă de livrare de 90 zile. Clauza suspensiva: Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii nr. 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, autoritatea contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate in maxim 12 luni de la lansarea procedurii, autoritatea contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că autoritatea contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă autoritatea contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-i-si întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Valoarea estimata totala este RON 8,578,619.35 lei fara TVA, impartita dupa cum urmeaza:‬‬‬‬‬‬‬ • Lot 1: 217,675.00 lei fara TVA • Lot 2: 621,809.00 lei fara TVA • Lot 3: 149,196.00 lei fara TVA • Lot 4: 1,237,535.00lei fara TVA • Lot 5: 2,229,354.35 lei fara TVA • Lot 6: 866,990.00 lei fara TVA • Lot 7: 1,975,130.00 lei fara TVA • Lot 8: 731,300.00 lei fara TVA • Lot 9: 549,630.00 lei fara TVA Clarificari referitoare la documentatia de atribuire a) Numărul de zile pana la care operatorii economici pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18 zile b) Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatiior suplimentare inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor in a 11-a zi
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru proiectul Abordarea integrata a masurilor de regenerare urbana in vederea cresterii calitatii vietii in orasul Comanesti, judetul Bacau 18.04.22
Servicii de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru proiectul Abordarea integrata a masurilor de regenerare urbana in vederea cresterii calitatii vietii in orasul Comanesti, judetul Bacau  
Servicii de proiectare si asistenţă tehnică din partea proiectantului în vederea realizării obiectivului: "REFACEREA SI REABILITAREA DRUMURILOR PENTRU ELIMIREA EFECTELOR INUNDATIILOR IN ORASUL TARGU OCNA, JUDETUL BACAU"  
Acord -cadru centralizat pentru furnizarea energiei electrice la U.M. 01751 Râşnov, U.M. 01760 Sebeş, U.M. 01769 Bacău, U.M. 01232 Oradea, U.M. 01013 Târgu Cărbuneşti, pentru o perioadă de 12 luni 25.11.22
Servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor pentru realizarea obiectivului de investiţie "EXTINDERE REŢEA DE CANALIZARE APE UZATE ÎN SATELE: OITUZ, CĂLCÂI, MARGINEA ŞI FERESTRĂU-OITUZ, COMUNA OITUZ, JUDEŢUL BACĂU" 25.04.24
Servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor pentru realizarea obiectivului de investiţie "EXTINDERE REŢEA DE CANALIZARE APE UZATE ÎN SATELE: OITUZ, CĂLCÂI, MARGINEA ŞI FERESTRĂU-OITUZ, COMUNA OITUZ, JUDEŢUL BACĂU" 24.09.24
Servicii de proiectare, asistență tehnică din partea proiectantului și execuția lucrărilor pentru realizarea obiectivului de investiție ”EXTINDERE REȚEA DE CANALIZARE APE UZATE ÎN SATELE: OITUZ, CĂLCÂI, MARGINEA ȘI FERESTRĂU-OITUZ, COMUNA OITUZ, JUDEȚUL BACĂU” 24.09.24
Servicii de proiectare, asistență tehnică din partea proiectantului și execuția lucrărilor pentru realizarea obiectivului de investiție ”EXTINDERE REȚEA DE CANALIZARE APE UZATE ÎN SATELE: OITUZ, CĂLCÂI, MARGINEA ȘI FERESTRĂU-OITUZ, COMUNA OITUZ, JUDEȚUL BACĂU” 25.04.24
Servicii de proiectare, asistență tehnică din partea proiectantului și execuția lucrărilor pentru realizarea obiectivului de investiție ”EXTINDERE REȚEA DE CANALIZARE APE UZATE ÎN SATELE: OITUZ, CĂLCÂI, MARGINEA ȘI FERESTRĂU-OITUZ, COMUNA OITUZ, JUDEȚUL BACĂU”  
Acord-cadru furnizare gaze naturale la locurile de consum ale UM 01769 Bacău 19.08.24