Autoritatea contractanta doreste achizitionarea de echipamente medicale necesare pentru desfasurarea activitatii specifice, defalcate pe 9 loturi.
Echipamentele care fac obiectul achizitiei, se regasesc in Caietul de sarcini si Fisele tehnice elaborate pentru toate echipamentele din fiecare lot in parte, anexate caietului de sarcini si documentatiei de atribuire.
Durata de livrare ofertată nu va depăşi durata maximă de l...
Autoritatea contractanta doreste achizitionarea de echipamente medicale necesare pentru desfasurarea activitatii specifice, defalcate pe 9 loturi.
Echipamentele care fac obiectul achizitiei, se regasesc in Caietul de sarcini si Fisele tehnice elaborate pentru toate echipamentele din fiecare lot in parte, anexate caietului de sarcini si documentatiei de atribuire.
Durata de livrare ofertată nu va depăşi durata maximă de livrare de 90 zile.
Clauza suspensiva:
Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice.
Având în vedere dispoziţiile Legii nr. 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, autoritatea contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate in maxim 12 luni de la lansarea procedurii, autoritatea contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică.
Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că autoritatea contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă autoritatea contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-i-si întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.
Valoarea estimata totala este RON 8,578,619.35 lei fara TVA, impartita dupa cum urmeaza:
• Lot 1: 217,675.00 lei fara TVA
• Lot 2: 621,809.00 lei fara TVA
• Lot 3: 149,196.00 lei fara TVA
• Lot 4: 1,237,535.00lei fara TVA
• Lot 5: 2,229,354.35 lei fara TVA
• Lot 6: 866,990.00 lei fara TVA
• Lot 7: 1,975,130.00 lei fara TVA
• Lot 8: 731,300.00 lei fara TVA
• Lot 9: 549,630.00 lei fara TVA
Clarificari referitoare la documentatia de atribuire a) Numărul de zile pana la care operatorii economici pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18 zile b) Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatiior suplimentare inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor in a 11-a zi