Pentru desfășurarea în condiții corespunzătoare a activității unitatii medicale este necesară contractarea de echipamente
medicale astfel incat serviciile oferite sa poata fi prestate,, la un nivel calitativ inalt, in concordanta cu tehnologia
de pe piata, la un nivel concurential ridicat cu impact direct asupra nivelului de sanatate al populatiei locale/celor aflati
in tranzit si teritoriilor invecinate,...
Pentru desfășurarea în condiții corespunzătoare a activității unitatii medicale este necesară contractarea de echipamente
medicale astfel incat serviciile oferite sa poata fi prestate,, la un nivel calitativ inalt, in concordanta cu tehnologia
de pe piata, la un nivel concurential ridicat cu impact direct asupra nivelului de sanatate al populatiei locale/celor aflati
in tranzit si teritoriilor invecinate, precum si asupra veniturilor unitatii medicale.Facem precizarea ca Autoritatea Contractantă
a depus solicitare de finantare prin Ministerul Sanatatii, fapt pentru care in vederea eficientizarii procesului de contractare
a serviciilor si lucrarilor se initiaza prezenta procedura de achizitie publica sub incidenta clauzei suspensive, in sensul
că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu această destinație,(prin
obtinerea unei finantari) semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor
din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice.Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 privind
achizițiile publice si H.G. nr.395/2016, cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că
va încheia contractul cu ofertantul declarat câstigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate
prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor
fi alocate, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanțării. își rezervă dreptul
de a anula procedura de atribuire, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile
art.212 alin (1), lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea
contractului de achiziție publică, dar nu mai tarziu de 6 luni de la data finalizarii procedurii de achizitie publica..Ofertanții
din cadrul acestei proceduri înteleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu
în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acesteia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost
notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor
speciale de mai sus, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația
descrisă.SPITALUL Orasenesc Novaci in calitate de AC achizitioneaza echipamente medicale, pentru dotarea si echiparea unitatii
medicale constand in:Sistem complet RMN 1,5 Tesla cu aparat de anestezie. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari
inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este de minim 20 zile. Autoritatea contractanta va raspunde
in mod clar si complet solicitarilor de clarificari sau informatiilor suplimentare in a 11 zi inainte de data limita de depunere
a ofertelor. Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata, va pune AC in imposibilitatea de a oferi un raspuns
si drept urmare se va considera TARDIVA. Orice solicitare de clarificari trebuie transmisa in SEAP (www.e-licitatie.ro).