Feedback
I.D.: 57694644

Achizitie de echipamente informatice si licente software pentru POC 141523

Data publicarii
07.06.21 Exista 325.151 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213300-8 48219300-9
Termenul limita pentru depunere:
17.06.21
Pretul estimativ:
74.250,00 RON - 74.250,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1114936.pdf
  2. CAIET SARCINI SEMNAT.pdf
  3. CONTRACT SEMNAT.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitionarea de echipamente informatice si licente software, necesare echipei de proiect pentru desfa urarea activitatilor in cadrul proiectului aprobat de AM POC "Sprijin financiar pentru lmm-urile afectate de COVID 19 prin intermediul sistemului informatic integrat - IMMRECOVER" cod proiect 1414523, beneficiar Agentia pentru lntreprinderi Mici si Mijlocii, Atragere de lnvestitii si Promovare a Exportului Cluj Napoca, ca...
Achizitionarea de echipamente informatice si licente software, necesare echipei de proiect pentru desfa urarea activitatilor in cadrul proiectului aprobat de AM POC "Sprijin financiar pentru lmm-urile afectate de COVID 19 prin intermediul sistemului informatic integrat - IMMRECOVER" cod proiect 1414523, beneficiar Agentia pentru lntreprinderi Mici si Mijlocii, Atragere de lnvestitii si Promovare a Exportului Cluj Napoca, care ca obiectiv general al proiectului ii reprezinta sustinerea IMM-urilor afectate de COVID-19 si vizeaza continuarea activitatii lor in urmatoarea perioada luand in considerare riscurile de recesiune economica. Scopul proiectului este in linie cu Obiectivul Specific OS 3.1 (consolidarea pozitiei pe piata a IMM-urilor afectate de pandemia COVID-19 si cu Actiunea 3.1.1. - sprijin pentru IMM-uri in vederea depasirii crizei economice generate de pandemia COVID -19) confom caietului de sarcini .Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 2 zile (inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor). Entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor clarificarilor/informatiilor suplimentare care au fost adresate de operatorii economici interesati in termenul prevazut mai sus, cu o zi inainte fata de termenul limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitie de echipamente informatice si licente software pentru POC 141523  
Achizitie : telefoane mobile smartphone, necesare echipei de proiect pentru desfăşurarea activităţilor în cadrul proiectului,,Sprijin financiar pentru IMM-urile afectate de pandemia de Covid-19 prin intermediul sistemului informatic integrat – IMMRECOVER",finanţat în cadrul Programului Operaţional Competitivitate, Cod proiect 141523, 17.06.21
Achizitie : telefoane mobile smartphone, necesare echipei de proiect pentru desfăşurarea activităţilor în cadrul proiectului,,Sprijin financiar pentru IMM-urile afectate de pandemia de Covid-19 prin intermediul sistemului informatic integrat – IMMRECOVER",finanţat în cadrul Programului Operaţional Competitivitate, Cod proiect 141523,  
ACHIZITIE TELEFOANE SMARTPHONE IMMRECOVER 20.10.23
ACHIZITIE TELEFOANE SMARTPHONE IMMRECOVER 20.10.23
ACHIZITIE TELEFOANE MOBILE SMARTPHONE  
“Consumabile medicale: Echipamente de Protecţie şi Îngrijire pacienţi"din cadrul proiectului Dezvoltarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID -19 a Institutului Regional de Gastroenterologie- Hepatologie Prof. Dr. Octavian Fodor Cluj-Napoca,Cod proiect: 140478 Componenta 1 – Apel: POIM/819/9/1/ Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19/1/ Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 04.01.21
Echipamente Medicale din cadrul proiectului ‟ Dezvoltarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID -19 a Institutului Regional de Gastroenterologie- Hepatologie Prof. Dr. Octavian Fodor Cluj-Napoca",Cod proiect: 140478 Componenta 1 – Apel: POIM/819/9/1/ Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19/1/ Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 22.12.20
“Consumabile medicale: Echipamente de Protecţie şi Îngrijire pacienţi"din cadrul proiectului Dezvoltarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID -19 a Institutului Regional de Gastroenterologie- Hepatologie Prof. Dr. Octavian Fodor Cluj-Napoca,Cod proiect: 140478 Componenta 1 – Apel: POIM/819/9/1/ Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19/1/ Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 30.09.21
Echipamente medicale din cadrul Proiectului ‟ Dezvoltarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID -19 a Institutului Regional de Gastroenterologie- Hepatologie Prof. Dr. Octavian Fodor Cluj-Napoca",Cod proiect: 140478 Componenta 1 – Apel: POIM/819/9/1/ Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19/1/ Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 20.08.21