Feedback
I.D.: 107363080

Achizitie de dulciuri si diverse produse alimentare

Data publicarii
23.12.24
Coduri CPV
15000000-8 15332290-3 15332400-8 15820000-2 15831600-8 15842300-5 15864100-3 15882000-4
Termenul limita pentru depunere:
13.01.25
Pretul estimativ:
145.857,80 RON - 145.857,80 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1234367.pdf
  2. Caiet de sarcini-semnat.pdf
  3. Draft Acord cadru-semnat.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitie produse alimentare- dulciuri si diverse produse alimentare pentru aprovizionarea centrelor din judeţul Mures aflate în subordinea/structura Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Mures. Se va incheia un acord-cadru pe 11 luni (februarie 2025 - 31.12.2025) cu 1 operator economic, fara reluarea competitiei. Se vor incheia contracte subsecvente pe perioade cuprinse intre 1 luna si 6 luni...
Achizitie produse alimentare- dulciuri si diverse produse alimentare pentru aprovizionarea centrelor din judeţul Mures aflate în subordinea/structura Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Mures. Se va incheia un acord-cadru pe 11 luni (februarie 2025 - 31.12.2025) cu 1 operator economic, fara reluarea competitiei. Se vor incheia contracte subsecvente pe perioade cuprinse intre 1 luna si 6 luni, in functie de necesitatile autoritatii contractante si de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie, cu respectarea prevederilor Legii 500/2002 si a Ordinului 1792/2002. Durata contractelor subsecvente încheiate poate depăşi durata de valabilitate a acordului-cadru. Valoarea estimata maxima fara TVA a acordului-cadru care face obiectul prezentei proceduri este de 145.857,80 lei. Valoarea estimata fara TVA a celui mai mare contract subsecvent estimat a se incheia conform prezentei proceduri este de 72.881,26 lei. Livrarea produselor se va face la sediile beneficiarului, respectiv la serviciile/centrele rezidentiale/casele din subordinea/structura DGASPC Mures, prevazute in Anexa nr.2 la Caietul de sarcini. Datorita faptului ca referatele de necesitate transmise de către serviciile restructurate/reorganizate, autoritatăţii contractante în luna octombrie, urmate de luna decembrie, a acestui an, însumează valori care obligă, potrivit Legii 98/2016 privind achiziţiile publice , la demararea proceduri de licitaţie deschisă si Întrucât respectarea termenelor prevătute la art.74 alin. (1) din Legea 98/2016 ar duce la imposibilitea încheierii contractelor începând cu data de 01.01.2025 sau cu un termen cat mai apropiat acestei date, s-a stabilit reducerea perioadei pentru depunerea ofertelor, in conformitate cu prevederile art. 74 alin. (3) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este 10. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 4-a zi dinainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu