Achiziţia de dotări este necesară pentru obiectivul "Construire Centru de zi pentru persoane vârstnice din oraşul Curtici, jud.Arad" din cadrul proiectului Imbunatatirea calitatii vietii populatiei orasului Curtici prin investitii in infiintarea unei crese si a unui centru social pentru persoane varstnice, precum si prin modernizarea unei strazi urbane" Componenta 1: POR/2018/13/13.1/1/7 REGIUNI, Axa Prioritară:Sprijinirea ...
Achiziţia de dotări este necesară pentru obiectivul "Construire Centru de zi pentru persoane vârstnice din oraşul Curtici, jud.Arad" din cadrul proiectului Imbunatatirea calitatii vietii populatiei orasului Curtici prin investitii in infiintarea unei crese si a unui centru social pentru persoane varstnice, precum si prin modernizarea unei strazi urbane" Componenta 1: POR/2018/13/13.1/1/7 REGIUNI, Axa Prioritară:Sprijinirea regenerării oraşelor mici şi mijlocii, Operaţiunea: Îmbunătăţirea calităţii vieţii a populaţiei în oraşele mici şi mijlocii din România, va avea loc pe strada Horia nr.1 B, oras Curtici, jud.Arad, care va funcţiona începând cu data de 1 noiembrie 2023.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art 221 din Legea nr 98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii, sau în conformitate cu modificările legislative care pot surveni pe parcursul derulării contractului sau în cursul procedurii de atribuire.
In conformitate cu prevederile art. 161 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 6 zile înaintea de termenul limita de depunere a ofertelor.
In conformitate cu prevederile art. 161 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare în a 4 -a zi înaintea de termenul limita de depunere a ofertelor.
In conformitate cu art.113, alin.5, lit.a) din din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare perioada minimă între data transmiterii anunţului de participare la procedura simplificată şi data limită de depunere a ofertelor este de minim 10 zile.
Ofertanţii pot depune oferte pentru 1 lot sau pentru mai multe loturi, nr. maxim de loturi pentru care se poate depune oferta fiind 5.