În vederea implementării proiectului "Gestionarea comună a riscurilor în regiunea de graniţă Călăraşi - Dobrich" din cadrul programului de cooperare transfontalieră INTERREG V-A România – Bulgaria cod e-MS RO BG 415, finanţat prin Fonduri Externe Nerambunsabile (FEN), prin modificarea Anexei 7 – Lista cu echipamentele, serviciile şi lucrările ce vor fi achiziţionate de beneficiarul 3 – ISU Călăraşi de Actul Adiţional nr.2 ...
În vederea implementării proiectului "Gestionarea comună a riscurilor în regiunea de graniţă Călăraşi - Dobrich" din cadrul programului de cooperare transfontalieră INTERREG V-A România – Bulgaria cod e-MS RO BG 415, finanţat prin Fonduri Externe Nerambunsabile (FEN), prin modificarea Anexei 7 – Lista cu echipamentele, serviciile şi lucrările ce vor fi achiziţionate de beneficiarul 3 – ISU Călăraşi de Actul Adiţional nr.2 pentru modificarea Acordului de Monitorizare nr.28826 din 20.02.2019, şi având în vedere economiile înregistrate în cadrul proiectului, prin excluderea unor echipamente din Anexa 7 iniţială, a apărut oportunitatea achiziţionării unor noi echipamente indispensabile pentru atingerea obiectivelor proiectului, în speţă achiziţionarea de corturi, ce vor fi utilizate in misiunile executate de către instituţia noastră.
Corturile militare vor fi folosite ca adăpost temporar pentru persoanele evacuate din zonele afectate de inundaţii, victimele dezastrelor sau personalul lor, triajul victimelor în cazul declanşării Planului roşu de intervenţie pentru accidentele cu victime multiple şi în cazul alocarea grupurilor de sprijin operativ către alte judeţe din ţară sau către partenerul bulgar, această nevoie a fost identificată ca urmare a analizei intervenţiilor de inundaţii cauzate de creşterea debitelor şi a nivelurilor fluviului Dunărea şi alinierea noilor orientări pentru intervenţia integrată practicate la nivel bilateral şi european, în cadrul Mecanismului de protecţie civilă
În ceea ce priveşte achiziţia de dulapuri cu uşi culisante şi dulapuri de corespondenţă, necesitatea acestora decurge din nevoia existenţei unor bunuri de resort logistic, în care să se depoziteze echipamentele de protecţie ale personalului din cadrul unităţii, dar şi corespondenţa instituţiei, existând un deficit în acest sens.
Termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare: 3 zile calendaristice înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la Sectiunea I.3. din Fisa de date, respectiv 5 zile calendaristice inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).