Feedback
I.D.: 37648874

ACHIZITIE DE APARATURA MEDICALA, DOTARI SI ACCESORII PENTRU INSTITUTUL DE BOLI CARDIOVASCULARE “Prof. Dr. George I.M. Georgescu “ IASI

Data publicarii
03.08.19 Exista 208.026 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33100000-1
Termenul limita pentru depunere:
16.09.19
Pretul estimativ:
65.698.240,00 RON - 65.698.240,00 RON
Documente participare:
  1. 2-CN1013785.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
In vederea asigurarii conditilor de redeschidere a institutului in urma unui incendiu ce a avut loc in luna Aprilie 2018 dar si pentru asigurarea parametrilor optimi de functionare a institutului este necesare achizitia de aparatura medicala, dotari si accesorii conform necesitatilor legal identificate la nivelul fiecarei diviziuni functionale. Obiectul achizitiei este imparti in 7 loturi. Valoarea estimata achizitiei est...
In vederea asigurarii conditilor de redeschidere a institutului in urma unui incendiu ce a avut loc in luna Aprilie 2018 dar si pentru asigurarea parametrilor optimi de functionare a institutului este necesare achizitia de aparatura medicala, dotari si accesorii conform necesitatilor legal identificate la nivelul fiecarei diviziuni functionale. Obiectul achizitiei este imparti in 7 loturi. Valoarea estimata achizitiei este de 65.698.240,00 ron, formata din: - Lotul I – Echipamente chirurgie – valoarea estimata minima 6.561.322,4 ron, respectiv valoarea estimata maxim 17.775.647 ron (valori fara TVA); Numar estimat de contracte subsecvente: 3, valoarea celui mai mare subsecvent 6.561.322,4 ron, cantitatile minime si maxime sunt in caietul de sarcini. - Lotul II – Aparatura medicala si accesorii - valoarea estimata minima 6.714.525 ron, respectiv valoarea estimata maxim 17.671.560 ron (valori fara TVA); Numar estimat de contracte subsecvente: 3, valoarea celui mai mare subsecvent 6.714.525 ron, cantitatile minime si maxime sunt in caietul de sarcini. - Lotul III – Aparatura investigatii -– valoarea estimata minima 4.685.262 ron, respectiv valoarea estimata maxim 11.836.186 ron (valori fara TVA); Numar estimat de contracte subsecvente: 3, valoarea celui mai mare subsecvent 4.685.262 ron, cantitatile minime si maxime sunt in caietul de sarcini. - Lotul IV – aparatura sectia ATI - – valoarea estimata minima 817.621,4 ron, respectiv valoarea estimata maxim 9.422.681 ron (valori fara TVA); Numar estimat de contracte subsecvente: 12, valoarea celui mai mare subsecvent 817.621,4 ron, cantitatile minime si maxime sunt in caietul de sarcini. - Lotul V – Echipamente sterilizare -– valoarea estimata minima 1.771.300 ron, respectiv valoarea estimata maxim 4.241.750 ron (valori fara TVA); Numar estimat de contracte subsecvente: 3, valoarea celui mai mare subsecvent minima 1.771.300 ron, cantitatile minime si maxime sunt in caietul de sarcini. - Lotul VI – Mobilier medical - – valoarea estimata minima 1.586.400 ron, respectiv valoarea estimata maxim 3.360.500 ron (valori fara TVA); Numar estimat de contracte subsecvente: 5, valoarea celui mai mare subsecvent minima 1.586.400 ron, cantitatile minime si maxime sunt in caietul de sarcini. - Lotul VII - Upgradarea echipamentului Angiograf Philips Allura FD10 - – valoarea estimata minima 1.389.916ron, respectiv valoarea estimata maxim 1.389.916 ron (valori fara TVA); Numar estimat de contracte subsecvente 1. Termenul limita pana la care orice operator poate solicita clarificari sau informatii suplimentare cu privire la procedura de atribuire este de 20 zile, inainte de termenul limita de depunere al ofertelor. Autoritatea contractanta stabileste termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari/ informatii suplimentare cu 11 zile inainte de termenul limita de depunere al ofertelor
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
ACHIZITIA DE APARATURA MEDICALA SI ACCESORII 20.10.21
Acord Cadru - Echipament individual de protectie de mare vizibilitate, uniforma de ceremonii si incaltaminte de protectie pentru personalul operativ din cadrul Serviciului de Ambulanta Judetean Iasi. 22.07.21
Servicii de asigurare facultative AUTO-CASCO, Accidente de persoane si asigurare raspundere civila tip RCA pentru autosanitarele SAJ IASI 27.07.23
Servicii de asigurare facultative AUTO-CASCO, Accidente de persoane si Servicii de asigurare raspundere civila tip RCA pentru autosanitarele SAJ IASI 23.07.24
Acord-cadru de furnizare Materiale igienico-sanitare pentru personalul salariat, cantine, săli de mese, cabinete medicale şi infirmerii; produse de îngrijire personală (produse de toaletă, aparate de ras, articole de hârtie pentru uz sanitar) şi produse de îngrijire - scutece de unică folosinţă 15.05.23
Acord-cadru de furnizare Materiale igienico-sanitare pentru personalul salariat, cantine, săli de mese, cabinete medicale și infirmerii; produse de îngrijire personală (produse de toaletă, aparate de ras, articole de hârtie pentru uz sanitar) și produse de îngrijire - scutece de unică folosință  
Acord-cadru de furnizare Materiale igienico-sanitare pentru personalul salariat, cantine, săli de mese, cabinete medicale și infirmerii; produse de îngrijire personală (produse de toaletă, aparate de ras, articole de hârtie pentru uz sanitar) și produse de îngrijire - scutece de unică folosință  
Acord-cadru de furnizare Materiale igienico-sanitare pentru personalul salariat, cantine, săli de mese, cabinete medicale și infirmerii; produse de îngrijire personală (produse de toaletă, aparate de ras, articole de hârtie pentru uz sanitar) și produse de îngrijire - scutece de unică folosință  
Acord-cadru de furnizare Materiale igienico-sanitare pentru personalul salariat, cantine, săli de mese, cabinete medicale și infirmerii; produse de îngrijire personală (produse de toaletă, aparate de ras, articole de hârtie pentru uz sanitar) și produse de îngrijire - scutece de unică folosință  
ACORD CADRU DE FURNIZARE CONSERVE DIN FRUCTE SI LEGUME 30.06.22